רפואה שלמה

הזמר ישי ריבו נדבק בנגיף הקורונה

תמונה – פייסבוק ישי ריבו
הזמר ישי ריבו חושף בעמוד הפייסבוק שלו כי נדבק בנגיף הקורונה: "התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים כמו להיות חיובי לקורונה ושלילי כלפי השיח ברשתות". הפוסט המלא

הזמר הפופולרי ישי ריבו חושף בפוסט בפייסבוק כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה: "היי חברים שלי.. הרבה זמן שלא התראינו. ובכלל כבר הרבה זמן שלא פרסמתי כאן פוסט כזה או אחר. התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים כמו להיות חיובי לקורונה ושלילי כלפי השיח ברשתות ובכלל כל הלשון הרע שמועבר בשניות ומשאיר נשמות מצולקות ופגועות לשנים והפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד. זה כבר כבד לי על הלב"

עו כותב ריבו: "השהות כאן נכונה? ואת מי זה משרת את הטוב או את הרע?! אם יש בזה תועלת רבה או חיסרון בהסוואה?! אין לי תשובות. אני עדיין שואל את עצמי אם עצם השיתוף הוא נכון, אבל זהו שהייתי חייב לפרוק"

יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה. ערב ט׳ באב היום בו נחרב פעמיים בית בחירתינו. על שנאת חינם. זה אולי זמן לומר די לשנאה. וזה זמן להרבות אהבה. לכולם יש טענות וכולם צודקים, אבל אם זה מרחיק אותנו יותר אחד מהשני, ואין בזה לקח או קבלה לעתיד

אז אנחנו משרתים לא את עצמנו אלא את השנאה והמחלוקת והאמת שקצת נמאס לנו מזה. תזכרו תמיד ש הבחירה בידינו לבחור בין חיבור לחורבן ובין תכלית לכילוי. מקווה שנתראה בקרוב מהמצופה. בחינת כל יום אחכה לך, כי התגעגעתי מאוד מאוד

לסיום מאחל ריבו: "צום קל ומועיל ותדעו שכל הלחץ והבילבול שאנחנו עוברים, זה כי אנחנו דור שמועמד לגאולה, אוהב מלא ותשמרו על עצמכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.