ניסוי בבני אדם

רה"מ נתניהו: "שמח מאוד שחלה התקדמות משמעותית!"

תמונה – צילום לע"מ
לאחר ביקורו של שר הביטחון גנץ במכון הביולוגי, מודיע ראש הממשלה נתניהו על התפתחות בניסוי של המכון הביולוגי בחיסון לנגיף הקורונה: "היום אני שמח מאוד שחלה התקדמות משמעותית! לקראת שלב הניסויים בבני אדם שיתחיל לאחר החגים"
צילום לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדכן על התקדמות בפיתוח חיסון הקורונה במכון הביולוגי בישראל: "לפני כחצי שנה ביקשתי לפתח חיסון לקורונה כאן בישראל. היום אני שמח מאוד שחלה התקדמות משמעותית!, אמר נתניהו

עוד אמר נתניהו: "שוחחתי היום עם מנהל המכון למחקר ביולוגי פרופ' שמואל שפירא וראשי צוותי המחקר, ובירכתי אותם על ההתקדמות בפיתוח החיסון נגד נגיף הקורונה, לקראת שלב הניסויים בבני אדם שיתחיל לאחר החגים. ביקשתי מהם לעבוד במהירות המירבית בהמשך להנחייתי לפתח חיסון לקורונה כאן בישראל ומתוך אמונה גדולה באנשינו וביכולות שלנו כמדינה. בנוסף ביקשתי לקדם את עבודת המטה לבחינת הקמתו של מפעל חיסונים בישראל."

מוקדם יותר ביקר שר הביטחון גנץ במכון הביולוגי ואמר: "יש להתחיל בניסויים בבני אדם אחרי חגי תשרי. אני מבקש להביע תודה קודם כל לכם, לאנשים במשרד הביטחון ולאנשים במכון שעושים עבודה פנטסטית. כל הניסויים הראשונים שעברו בהצלחה הם בבחינת בשורה מאוד גדולה ותקווה מאוד גדולה. השלב הבא כפי שסיכמנו הוא שהניסויים יתחילו בבני אדם אחרי חגי תשרי. זה יעשה בתיאום עם משרד הבריאות ועל פי כל התהליכים הנדרשים מבחינת בטיחות רפואית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.