זהירות עוקץ

"עקצו אותי וכל הכסף הלך לפח!" אזהרה חמורה על אתר הכרטיסים שכולנו מכירים

תמונה – pixabay
הרשות להגנת הצרכן פתחה בחקירה ומזהירה מרכישה באתר כרטיסי הופעות גדול אחרי עוקץ ענק של ישראלים.

ישראלים רבים שמחפשים להזמין כרטיסים ברגע האחרון להופעות של עדן חסון, אייל גולן ואמנים אחרים בישראל ובעולם, נפלו כבר בעוקץ ואיבדו אלפי שקלים.

ספסרות הכרטיסים להופעות ברשתות החברתיות מובילה לגל של ישראלים שמאבדים את כספם אחרי שרכשו כרטיסים להופעות של אמנים מובילים באתר הכרטיסים viagogo.

האתר ויאגוגו מציע שוק מסחר יד שנייה בין גולשים לכרטיסי הופעות. באתר מתבצע עוקץ שבו גולשים מוכרים את אותו הכרטיס למספר רב של אנשים וגם מוכרים כרטיסים מזוייפים שנראים דומים למקור. מאלפי התלונות שהגיעו למערכת החדשות עולה ש-viagogo אינם מחזירים כסף לנפגעים או עוצרים את התפשטות העוקץ.

זהירות עוקץ viagogo
זהירות עוקץ viagogo

ישראלים רבים שרכשו כרטיסים במאות ואלפי שקלים, הגיעו להופעות וגילו בקופות כי הכרטיסים שרכשו מזוייפים. תלונות שהגיעו ל-N12 הובילו לפתיחת חקירה של הרשות להגנת הצרכן. "עולה תמונה של חשד משמעותי להטעייה של הציבור" נמסר מראש אגף החקירות ברשות.

בשנה שעברה הרגולטור באיטליה קנס את viagogo ב-23 מיליון יורו על הפרת חוקים מקומיים. לרשות בישראל כאמור נדרש זמן רב יותר לשמור על אלפי הישראלים שנפלו בפח ורק עכשיו יוצאת אזהרה ומתחילה החקירה.

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף ""עקצו אותי וכל הכסף הלך לפח!" אזהרה חמורה על אתר הכרטיסים שכולנו מכירים"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.