מתגעגעים לחצרוני?

פרופסור אמיר חצרוני נבעט מטיקטוק ועכשיו הוא תובע אותה

תמונה – אלבום פרטי
אפליקציית הסרטונים הויראלית TikTok מחקה באחרונה את הפרופיל של פרופסור אמיר חצרוני, בעקבות המחיקה הגיש נגדה תביעה "פגעה קשות בזכות היסוד לחופש הביטוי".

הפרופסור הפרובוקטור אמיר חצרוני שנחסם גם מפייסבוק בעקבות התבטאויותיו, הורחק לצמיתות לאחרונה גם מאפליקציית TikTok הפופולארית.

בעקבות מחיקת הפרופיל, הגיש חצרוני באמצעות עורך הדין איתן להמן תביעה נגד טיקטוק העולמית שבבעלות תאגיד בייטדאנס עם דרישה לפיצויים בסך 300 אלף ש"ח והחזרת החשבון לפעילות.

על פי חצרוני החסימה של טיקטוק היא שרירותית ונוגדת את חופש הביטוי והתרחשה לאחר שפירסם סרטונים נגד ירין שרף שעומד בימים אלה למשפט בגין אינוס קטינה במלונית הקורונה.

עורך דינו של איתן להמן מסר לתקשורת: "במהלך חודש מארס 2021 העלה התובע סרטונים שגינו את הנאשם באונס קטינה בת 13 במלונית קורונה, ירין שרף, לאחר שמפרסמים אחרים ברשת שיבחו אותו וגינו את העמדתו לדין. משום מה, הסרטונים של משבחי הנאשם באונס לא הוסרו, אך הסרטונים של התובע, שכללו תעמולה ברורה נגד אונס ושימוש בכח על מנת לכפות יחסי מין, צונזרו בנימוק של הטרדה, וחשבונו של התובע נחסם אז לשבוע".

אפליקציית טיקטוק שבבעלות התאגיד הסיני, הפכה בשנה האחרונה ללהיט הגדול ביותר בקרב בני נוער וקטינים והיא זוכה בימים האחרונים לכותרות נרחבות בישראל בעקבות טרנד אלימות של ערבים נגד חרדים שהחל בתוכה וגלש להפרות סדר ומעשי אלימות ברחבי הארץ.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.