עצוב

הוליווד נפרדת מבוב סאגט

תמונה – Twitter

עולם הבידור באבל הבוקר לאחר פרסום הידיעה על מותו של בוב סאגט, שמוכר בארץ בעיקר בתור דני טאנר מהסדרה המיתולוגית "צער גידול בנות".

סאגט, בן 65 במותו, נמצא ללא רוח חיים בחדר מלון בריץ' קרלטון באורלנדו, פלורידה. נסיבות המוות תחת חקירה ועדיין לא פורסמו. ע"פ גורמי משטרה שנכחו במקום, לא נמצאו בה סמים ואין חשד לפלילים.

סאגט ביקר בפלורידה כחלק ממסע ההופעות הנוכחי שלו כשההופעה האחרונה התקיימה בערב שבת האחרון. מסע ההופעות היה אמור להמשך עד יוני 2022. לאחר ההופעה צייץ סאגט בהתרגשות: "אהבתי את ההופעה הערב מול קהל מוערך. לא היה לי מושג שהופעתי במשך שעתיים, מכור בשמחה שוב לשיט הזה.", מה שהפך גם לציוצו האחרון.

בפרסום רשמי של משפחתו של סאגט נכתב: "אנו הרוסים לאשר כי בוב האהוב שלנו הלך היום לעולמו. בוב היה הכל עבורנו ואנו רוצים שתדעו כמה אהב את מעריציו, הופעות חיות על הבמה ולחבר בין אנשים מכל הגוונים. אנא כבדו את פרטיותנו וזכרו את האהבה והצחוק שבוב הביא לעולם".

בוב סאגט נולד למשפחה יהודית ב-1956 בפילדלפיה. פריצתו הגדולה הגיעה בסיטקום "צער גידול בנות" ב-1987 שגם שודרה בישראל במשך 8 עונות בהצלחה רבה. סאגט שיחק בסדרה את אב המשפחה, דני טאנר המתאלמן מאשתו ונאלץ לגדל את 3 בנותיו עם עזרתם של גיסו וחברו הטוב.

בשנת 2008 שודר ספיישל Roast לסאגט ברשת קומדי סנטרל בו רבים מחבריו כמו ג'ון סטאמוס ששיחק את גיסו בצער גידול בנות, שרה סילברמן ונורם מקדונלד שסיפרו בדיחות על סאגט בנוכחותו/

בנוסף השתתף סאגט בסדרות אחרות כמו ה"פמלייה", "השוטר הטוב" וב"איך פגשתי את אמא" בה נכח רק בקולו כשקריין את בן דמותו המבוגר של טד מוסבי. לפני מספר שנים הצטרף לחידוש של נטפליקס של הסדרה בה פרץ "צער גידול בנות – הדור הבא" והשתתף בעונה הרביעית של "הזמר במסכה" האמריקאית. סאגט גם לקח חלק בסרט "האירסטוקרטים" בה תרם את גרסתו לבדיחה הגסה שבמרכז הסרט.

סאגט היה בן למשפחה יהודית ובראיון מ-2007 אמר כי "לבי עם ישראל, ביקרתי בה והיא מדהימה. תמיד אהבתי את המורשת שלי ועשיתי ככל יכולתי למען ישראל אבל לצערי אני מרגיש שלא עשיתי מספיק". סאגט הותיר אחריו את בת זוגו הנוכחית ושלוש בנות מזוגתו הקודמת.

אשלי ומרי-קייט אולסן, התאומות הזהות ששיחקו בסדרה "צער גידול בנות" את מישל, הבת הצעירה הוציאו הודעה בה נאמר "הוא היה אדם נדיב ואוהב. אנחנו מאוד עצובות שהוא כבר לא איתנו אבל יודעות שהוא ימשיך וידריך אותנו בדרכו, כפי שעשה תמיד."

קנדיס קמרון, ששיחקה בסדרה את DJ, צייצה "אני לא יודעת מה לומר, אין לי מילים. בוב הוא היה אחד מבני האדם הכי טובים שהכרתי בחיי. אהבתי אותו מאוד".

גם ג'ון סטאמוס, ששיחק בסדרה את גיסו, ג'סי צייץ גם הוא "אני שבור. אני נסער, אני בהלם מוחלט. לעולם לא יהיה לי חבר כמוהו. אני כל כך אוהב אותך בובי". דייב קולייר, ששיחק בסדרה את ג'ואי חברו הטוב כתב: "לבי שבור. אני אוהב אותך, בוב. לנצח אחיך, דייב".

השחקנית וופי גולדברג פרסמה הודעה גם היא וכתבה: "הפלג לך הלאה חברי בוב סאגט. עם הלב הענק והטירוף שלך, תנחומי לבנותיו ולשאר המשפחה".

השחקן ג'ים קארי הוסיף: "בוב סאגט היפהפה הלך לעולמו היום בגיל 65. היה לו לב גדול גדול, ומוח קומי נפלא. הוא העניק לעולם הרבה אושר וחי את חייו למען הטוב" וצירף תמונה משותפת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.