פגישת פסגה

קניה ווסט ופוטין – הפגישה?

תמונה – Twitter

האם בקרוב נצפה בפגישת פסגה בין אחד הראפרים המצליחים בעולם, קנייה ווסט לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין?

על פי שותפו לעסקים של קניה ווסט, אמיר סודן, התשובה היא כן.

על פי סודן, ווסט מתכנן להגיע לרוסיה בהמשך השנה ושהוא מקווה להיפגש עם הנשיא פוטין. "הוא מתכנן להגיע באביב או בקיץ ולבלות שם הרבה זמן, להפוך את המדינה לביתו השני", אמר.

סודן מוסיף כי התכנון הוא להזמין את פוטין כאורח מיוחד להופעתו של ווסט עם מקהלת הכנסייה באחד מימי ראשון בהם הוא נוהג להופיע, בעזרת משפחת אוליגרכים המקורבת לפוטין עצמו.

לעומת זאת, נציג אחר של ווסט טען שהסיפור מפוברק לחלוטין והוא יותר חלום בהקיץ של הרוסים. בתגובה הוסיף סודן כי "קניה הולך להגיע לשם בכל מקרה, מה הם הולכים לומר? הוא הולך להיות אורח מיוחד של האוליגרכים. קניה נמצא בעניינים יותר מכל בן אדם ממוצע, הוא מודע לדברים וזה לא משהו נגד ארצות ולא נועד לייצר קונפליקטים. אבל קניה הוא קניה, אי אפשר לשלוט בו"

קניה ווסט
קניה ווסט

למשפחת האוליגרכים המדוברת, משפחת אגלרוב, יש קשרים הדוקים לנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ולממשל הרוסי. על פי הדיווחים, המשפחה אחראית לתיאום פגישה בין טראמפ ג'וניור ללוביסט רוסי במהלך בחירות 2016 בו הוצע לטראמפ ג'וניור מידע רגיש על הילרי קלינטון.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של ווסט נקשר בפוטין. ב-2020 שיתף ווסט תמונה של פוטין מתאבק בקרב ג'ודו ומרתק את יריבו לקרקע.

https://twitter.com/kanyewest/status/1306097680146296833

חודשיים לאחר מכן הוא התייחס לעצמו בראיון כ"פוטין הצעיר". "אני פוטין, אני פוטין הצעיר. הבנתי שאני ולדימיר כשהבנתי שתרבות היא אנרגיה ואני מלך התרבות ב-20 השנים האחרונות באלפיים השנים הבאות", אמר ווסט.

ווסט היה תומך נלהב של דונלד טראמפ במהלך תקופת נשיאותו ובבחירות האחרונות אף רץ כמועמד עצמאי לנשיאות אך כשל וסיים עם קולות מעטים בלבד.<

הקרמלין טרם הגיב על הדיווח ותוכניותיו של ווסט לפגוש את הנשיא פוטין.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.