מוות אכזרי

כך מוציא להורג קים ג'ונג און מתנגדים למשטרו

תמונה – PixaBay
שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הוא אחד האנשים האכזריים שחיים כיום והדיווחים על שיטות הוצאות ההורג והעינויים המועדפות עליו מסמרות שיער.

גנרל בצבאו של קים ג'ונג און, מנהיג קוריאה הצפונית, הוצא להורג לאחר שהואשם בתכנון מרד כנגד המשטר הדיקטטורי.

על פי דיווחים, מצא ג'ונג און דרך מקורית ואכזרית לביצוע עונש המוות והשליך את הגנרל אל מיכל מים ענק ומלא במאות דגי פיראנה. המתקן נבנה במיוחד בארמונו של השליט על מנת להוציא להורג מתנגדי משטר.

ע"פ הדיווח, האיש עבר עינויים עוד טרם שהושלך למים מלאי הדגים צמאי הדם ואין אישור אם הוא מת כתוצאה מפציעותיו או נאכל על ידיהם בעודו בחיים.

קים ג'ונג און פיתח לאורך השנים מספר שיטות מזוויעות של הוצאה להורג על מנת להרתיע ולדכא כל ניסיון מרד או הפיכה כנגד משטרו, בין השאר השלכת קורבנות לכלובי נמרים, עריפת ראשים, שריפה בחיים ואפילו שימוש באנשים ככדורי תותח אנושיים.

כמה אכזרי קים ג'ונג און? צפו בסרטון:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.