מפגינה אמיצה

זה העונש שקיבלה המפגינה נגד פוטין שהתפרצה בשידור חי

תמונה – צילום מסך

המפגינה מרינה אובסייניקובה עורכת בערוץ הטלוויזיה הרוסי הממלכתי, הפכה ביממה האחרונה לגיבורה לאחר שהתפרצה במהלך משדר חדשות בערוץ והניפה שלט מאחורי המגישה בו נכתב: "עצרו את המלחמה, אל תאמינו לתעמולה! הם משקרים לכם. רוסים נגד המלחמה".

המשדר נקטע שניות אחדות לאחר מכן ורבים חששו לגורלה של אובסייניקובה מאחר שהביעה ביקורת חריפה נגד פוטין והמלחמה בשידור חי. עמוד הפייסבוק שלה התמלא בהודעות תודה על המעשה האמיץ שלה.

בין המגיבים לאירוע היה גם נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי שאמר: "אני מודה למי מהרוסים שמנסים לדווח על האמת, למי שנלחמים בחדשות כזב ומספרים את האמת, את העובדות. אני מודה אישית לאישה שפרצה לאולפן הטלוויזיה עם כרזה נד המלחמה. אתם חייבים להאבק, אסור לכם לאבד את ההזדמנות הזו".

מפגינה נגד פוטין
המפגינה נגד פוטין / צילום מסך

מיד לאחר האירוע הועברה אובסייניקובה לתחנת המשטרה במוסקבה ובבוקר עורך דינה מסר כי אינו מצליח לאתר אותה מה שהעלה חשש לחייה. התביעה הרוסית הודיעה כי היא תועמד לדין בגין הפצה של מידע שקרי על כוחות הביטחון.

בצהריים הגיב הקרמלין למחאה והודיע כי המעשה של האישה הוא חוליגניזם.

הערב דווח בתקשורת הרוסית כי המפגינה נשפטה ונמצאה אשמה בארגון מחאה בלתי חוקית ונקנסה בסכום של 30,000 רובל (כ-280 דולר).

אובסייניקובה מסרה הודעה לתקשורת כשיצאה מבית המשפט ואמרה: "זה היה יום קשה, נחקרתי 14 שעות רצוף. לא נתנו לי ליצור קשר עם המשפחה ולא עם עורכי דין. תנו לי לנוח בבקשה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!