וופר מפתיע

ההמבורגר החדש של ברגר קינג משגע את העולם

תמונה – ברגר קינג
לקראת צאת העונה השלישית של Stranger Things בנטפליקס, רשת ברגר קינג משיקה ביחד עם קוקה קולה מהדורה מוגבלת של הוופר המוכר, רק הפוך כמחווה ליקום המקביל שבסדרה.

רשת ההמבורגרים האמריקאית ברגר קינג מתכוננת לעלייתה של העונה השלישית והחדשה של "דברים מוזרים" בנטפליקס. לכבוד העונה השלישית שתעלה ביום העצמאות האמריקאי ב-4 ביולי, רשת המזון המהיר בשיתוף עם נטפליקס וקוקה קולה מעניקה למעריצים מתנה קטנה והחל מה-21 ביוני, סניפים נבחרים של בורגר קינג יגישו מהדורה מיוחדת ומוגבלת של הוופר – וופר הפוך, במחווה ליקום המקביל בסדרה – The upside down.

למקרה שתהיתם, המרכיבים של הוופר החדש יהיו זהים לחלוטין לוופר הרגיל מלבד שהוא מילולית יוגש הפוך מלבד הוופר יוכלו המעריצים למצוא גם שקיות קטשופ המעוצבות כדימום מהאף של אילוון, כתרים שנראים כמו הכובע של דרסטין וחולצות בהשראת צוות הסדרה.

"דברים מוזרים" שעלתה ב-2016, היא אחת מסדרות הדגל של נטפליקס בשנים האחרונות וזוכה לאהדה רבה מצד המבקרים והצופים כאחד. הסדרה מתרחשת בשנת 1983 ומלאה ברפרנסים תרבותיים לשנות השמונים – המוזיקה, הסטייל ובמיוחד מחוות לסרטי אימה ומסתורין משנות השמונים. הסדרה היתה מועמדת ל-19 פרסי אמי כולל לסדרת הדרמה הטובה ביותר וזכתה ב-5 פרסים עד כה, ביניהם פרס העריכה הטובה ביותר והליהוק הטוב ביותר.

העונה השלישית תתרחש בקיץ של שנת 1985, כשנה לאחר מאורעות העונה השנייה ועל פי הטריילרים השונים שהופצו ברשת הקניון החדש של העיר יהווה מיקום מפתח בעונה החדשה.

https://www.youtube.com/watch?v=YEG3bmU_WaI

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.