חיפושים נרחבים

מצמרר: הטייס כתב למשפחתו רגע לפני שהתרסק

תמונה – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

טרגדיה בארה"ב: שני אנשי עסקים יהודים, ברוך טאוב ז"ל ובנימין חפץ ז"ל, נהרגו בהתרסקות מטוס פרטי סמוך לשדה התעופה ווסטצ'סטר בניו יורק.

מפקד זק"א ארה"ב יוסי לנדא סיפר: קיבלנו דיווח על מטוס שהתרסק כ 150 מטר לפני שדה תעופה של דאוצ'סטר , המטוס נפל בין העצים. הגענו למקום מברוקלין צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים' לחיפוש גופות ההרוגים. אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רחות חזקות, גשם וערפל כבד יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון.

משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה, הם הגיעו למקום האסון לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות, והבאתם לקבורה עוד לפני השבת. מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה, מדובר באנשי צדקה וחסד

ברשתות החברתיות הופץ צילום מסך מההתכתבות האחרונה של בנימין ז"ל, בו הוא נפרד ומבקש ממשפחתו להתפלל, "אני אוהב את כולכם ואת הילדים, סליחה על כל מה שעשיתי. תגידו תהילים".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.