מזעזע

סערה בארה"ב: התחזה ליהודי ותקף את ילדיו המאומצים

תמונה – טוויטר

סערה בקהילות היהודיות בארה"ב: רב בשם חיים ניסים כהן בן 39, מהקהילה היהודית ביוסטון, טקסס ארה"ב, נעצר אמש על ידי הרשויות בחשד להתחזות וביצוע עבירות מין קשות נגד תשעת ילדיו המאומצים.

על פי הדיווח, אחד הילדים בן 17, התקשר השבוע בשקט אחד מתוכניות הפודקאסטים הפופולריים בארה"ב, וסיפר כי האב תוקף אותו מינית במשך שנים. לאחר מכן נעצר כהן על ידי המשטרה שחשפה את זהותו האמיתי.

מחקירת המשטרה עולה, כי המתחזה במקור ממדינת טקסס ושמו האמיתי הוא גפרי לוגאן. הוא מואשם כי התחזה במשך שנים לרב יהודי חסידי, וכך גם גידל את ילדיו בחזות חסידית יהודית בכדי לסחוט כספים מאנשי הקהילה היהודית.

עוד דווח, כי ששת הילדים המאומצים הועברו בעקבות חקירת המשטרה למשפחות אומנה. הוא מואשם בתקיפה מינית והתחזות שהעונש עליהם הוא כ-20 שנות מאסר.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.