זעזוע בשבדיה

מטורף: מסתנן טיפס לדירה של האקסית ודקר את הגבר

תמונה – משטרת שבדיה

לא חוקי: מסתנן מאלג'יראי תועד בסרטון שרץ ברשתות החברתיות ומעורר סערה בשבדיה, כשהוא עולה בסולם לדירה של האקסית שנפרדה ממנו ודוקר את בן זוגה החדש עם סכין מטבח גדולה.

על פי הדיווח, מוחמד אמנה בן ה-26 הגיע לדירה של האקסית בעיריית נייברו כשהוא חמוש בסכין, כשטיפס באמצעות סולם למרפסת הדירה הוא נקלע לעימות עם בן זוגה של השבדית שסגר את הדלת, מוחמד בתגובה ניפץ את החלון באמצעות אבן ונכנס לדירה.

בתיעוד שפורסם נראה מוחמד נכנס לדירה כשבידו סכין גדולה בצעקות, "וואלה, אני אהרוג אותך. אני נשבע באמא שלי". הגבר שהסתתר ניסה להתגונן ונדקר בצווארו.

בחקירתו התברר כי בית משפט הורה לו לעזוב את המדינה בשנת 2018 לאחר שהורשע בעבר מספר פעמים בעבירות תקיפה בנסיבות מחמירות, אלימות, גניבה וסמים.

המסתנן הורשע בתקיפה בנסיבות מחמירות ונידון לשנתיים מאסר כשלאחר מכן הוא עומד בפני גירוש עם איסור של 10 שנים לחזור לשבדיה.

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.