מזומנים באוויר

עשרות אלפי דולרים עפו ממשאית משוריינת ופוזרו בכביש

תמונה – מתוך הסרטון
תתארו לכם שאתם נוסעים בכביש ראשי ואתם רואים כסף נופל מהשמיים. זה מה שקרה השבוע בכביש ראשי סמוך לאנטלנטה שבארה"ב. עשרות נהגים עצרו והסתערו על כ-175 אלף דולר שנפלו ממשאית והתפזרו על הכביש. השוטרים נדהמו: אזרחים רבים הגיעו להחזיר את הכסף שאספו - צפו בתיעוד.

בתיעוד וידאו שהפך לויראלי ברשת נראים עשרות נהגים עוצרים בצד הכביש ומסתערים על 175 אלף דולר שהתעופפו מדלת צדדית של משאית משוריינת שנפתחה במהלך נסיעה בכביש ראשי סמוך לאטלנטה שבארה"ב.

לואיס, אחד הנהגים שהצליח לאסוף כמה מאות דולרים: "ישר רצתי והתחלתי לאסוף, זה מעולם לא קרה לי, לא ידעתי איך להגיב, הגוף שלי פשוט זז, אתה מבין?!".

משטרת אטלנטה פרסמה הודעה לאחר האירוע בו היא מבקשת ומזהירה את הנהגים להחזיר את הכסף מכיוון שזו עבירה על החוק. "למרות שאנחנו בהחלט מבינים את הפיתוי, זה עדיין גניבה ויש להחזיר את הכסף".

לאחר מכן פרסמה המשטרה תמונה משותפת עם נהג שהגיע לתחנת המשטרה והחזיר כ-2000 דולר שהצליח לאסוף: "תאמינו או לא ישנם אזרחים שבאו והחזירו את הכסף שנפל מהמשאית. אנחנו מבינים שזה היה אירוע מוזר, אבל יש לעשות את הדבר הנכון ולהחזיר את הכסף" כך נכתב בהודעה שפרסמה תחנת משטרת דאנוודי בעמוד הפייסבוק שלה.

So, believe it or not, some people have been returning the money that fell from the armored car on I-285. We understand it was a bizarre occurrence, but do the right thing and return the money. (RP)

Posted by Dunwoody Police Department on Wednesday, July 10, 2019

לאחר האירוע פרסמה המשטרה הודעה נוספת לאזרחים שבאים לחפש אחר שאריות מזומנים שנשארו אולי על הכביש, "קיבלנו דיווחים על מכוניות חוסמת את הכביש בחיפוש אחר כסף על I-285. אין יותר כסף! בבקשה תפסיקו".

בחדשות פוקס ניוז דווח כי בעקבות קריאות המשטרה להחזרת הכסף, לפחות חמישה אנשים הגיעו לתחנת המשטרה ומסרו כ-4,400 דולר שנמצאו בכביש.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.