הרשימה נחשפת

ח"כים ערבים מציפים את בתי הכלא בביקורי מחבלים

תמונה – ערוץ הכנסת
כלא או נופש? העיתונאי ירון אברהם חשף הערב במהדורה המרכזית בחדשות 12, את רשימת הביקורים המלאה של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת אצל מחבלים בכלא, בניהם גם כאלה שרצחו עשרות ישראלים - נתניהו בתגובה: "הפרסום הערב על הביקורים שקיימו בעבר חברי כנסת ממפלגות השמאל אצל מחבלים מורשעים שרצחו יהודים, מגלה עד כמה מעוותת ומסוכנת דרך השמאל" - ואת מי ביקר יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ? צפו בתחקיר המלא


בבוקר בכנסת, בערב בכלא: העיתונאי ירון אברהם חושף במהדורה המרכזית בחדשות 12, את רשימת הביקורים המלאה של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת אצל מחבלים בכלא, בניהם גם כאלה עם הרבה דם על הידיים.

רה"מ נתניהו צייץ דקות לאחר פרסום התחקיר: "הפרסום הערב על הביקורים שקיימו בעבר חברי כנסת ממפלגות השמאל אצל מחבלים מורשעים שרצחו יהודים, מגלה עד כמה מעוותת ומסוכנת דרך השמאל. מאז 2016, בזכות המדיניות של הליכוד וההחלטה בכנסת שהובלתי יחד עם השר גלעד ארדן, עצרנו את הביקורים האלה. זאת מהות ההבדל בין ימין חזק לשמאל חלש", צייץ רה"מ נתניהו בתגובה.

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ מסר בתגובה לפרסום ביקורו בכלא: "ראש ממשלה שמנהל מו"מ עם ארגון טרור, נסחט ע"י חמאס ומעביר להם מזוודות עם מיליוני דולרים מעז להטיף מוסר על ביקורים שנעשו למען ביטחון המדינה בנושאים שלא ניתן להרחיב עליהם. כל הפגישות נעשו בידיעה ובדיווח לדרגים הגבוהים ביותר במערכת הביטחון. מעניין למי מדווח ביבי על העסקאות עם חמאס.", מסר עמיר פרץ בתגובה לתחקיר המחבלים המטריד.

ממפלגת הימין המאוחד בראשות שקד נמסר בתגובה לתחקיר: ״לא זכויות אדם אלא הגנה על טרוריסטים. חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ושל מרצ הפכו לבני בית אצל האסירים הביטחוניים – רוצחים שדם יהודים על ידיהם. עבור ״המחנה הדמוקרטי״, ״שוחרי השלום״, רוצחי המונים זה הומני. עם המפלגות האלו כחול-לבן רוצים להקים ממשלה. ככה נראית פוסט-ציונות. גנץ, לתשומת ליבך״., הגיבו במפלגת הימין המאוחד בתגובה לתחקיר המטריד שפורסם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.