אימה בברוקלין

בן 71 הותקף באכזריות – רעול פנים עם מצ'טה תועד בכניסה לבניין מגורים

תמונה – מצלמות אבטחה
לפחות שלושה חסידים נפצעו בתקיפה אכזרית של כנופיית בני נוער בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין - אמש: גנב רעול פנים תועד עם מצ'טה ענקית ביד, בכניסה לבניין מגורים בשכונה היהודית קראון הייטס בברוקלין - עדכון

הדיירים בשכונה היהודית בקראון הייטס, נחשפו לתמונה מזעזעת בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה: בתיעוד נראה אדם רעול פנים אוחז בידו מצט'ה, ונכנס לבניין המגורים בשכונת קראון הייטס בברוקלין. למרבה המזל, איש לא נתקל בחמוש באותה שעת בוקר מוקדמת, והאיש הסתפק רק בגניבת רכוש, כך לפי הדיווח בקראונהייטס אינפו.

התמונה היא מתוך צילום מצלמות האבטחה מהשכונה היהודית קראון הייטס שבברוקלין, בה מתגוררים חסידי חב"ד.

גנב ומצ'טה
גנב ומצ'טה

מתקפות נגד יהודים אינה תופעה חדשה, רק בימים האחרונים דווח על תקיפה אכזרית של כנופיית בני נוער, נגד שישה חסידים בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין, שניים מהמותקפים, ביניהם מבוגר בן 71, נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.

המשטרה פתחה בחקירה ופרסמה סרטון המתעד את החשודים נמלטים מהאיזור לאחר התקיפה האכזרית.

היהודי שהותקף מקבל טיפול רפואי
היהודי שהותקף מקבל טיפול רפואי
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "בן 71 הותקף באכזריות – רעול פנים עם מצ'טה תועד בכניסה לבניין מגורים"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.