מלחמה בטרור

דיווח: נלכדו המחבלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל

תמונה – הצל
הותר לפרסום: כוחות צה"ל ושב"כ עצרו הלילה את המחבלים מפיגוע המטען הנפץ במעיין דני סמוך ליישוב דולב,בו נרצחה הנערה רינה שנרב בת 17, ונפצעו אחיה ואביה במצב בינוני - ליברמן מיהר לתקוף את נתניהו ומחק לאחר מספר דקות - צפו

השב"כ פרסם הודעה בעקבות הפרסום של ליברמן ושקד: ״הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב"כ אשר אמון על החקירה. חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה״.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, חשף בטוויטר שצה"ל לכד את המחבלים, לפני שהותר לפרסום, ומחק לאחר מספר דקות: "כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה"ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל ופצעו את אביה, הרב איתן, ואחיה, דביר. אפשר רק להצטער על כך שרה"מ נתניהו מונע את העברת חוק עונש מוות למחבלים."

הציוץ של ליברמן שנמחק לאחר מספר דקות

הבוקר פרסם פעיל הימין הצל, פוסט שנשלח אליו לטענתו, ע"י אחד הלוחמים בנצח יהודה: "שלום הצל. אני לוחם בנצח יהודה ורציתי לספר משהו שמח ועצוב שאתמול בלילה צוותנו לימ"מ ולכדנו את המחבלים שרצחו במטען את רִנה שנרב ז"ל. אני יודע שבטח אתה לא שמח שהם בחיים גם אנחנו לא שמחים אבל זה לא הדבר העצוב. מה שעצוב, שצירפו לנו חיילים מדובר צה"ל שישמרו עלינו שלא ניגע בעצורים. השפלה של ממש..נשמח שתעלה את זה שאנשים יבינו מה קורה בצבא שלנו", כתב הצל בפוסט שפרסם.

שלום הצל.אני לוחם בנצח יהודה ורציתי לספר משהו שמח ועצוב שאתמול בלילה צוותנו לימ"מ ולכדנו את המחבלים שרצחו במטען את…

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Sunday, August 25, 2019

https://twitter.com/Ayelet__Shaked/status/1165898195240722433?s=20

ראש הממשל נתניהו הודיע הבוקר, על הרחבת היישוב דולב בתגובה לפיגוע "הנחיתי להקים שכונה חדשה של 300 בתים חדשים בדולב. נעמיק שורש ונכה באויבינו. נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות."
https://www.facebook.com/Netanyahu/posts/10156599148892076

עימותים ובקבוקי תבערה על כוחות צה"ל במהלך פינוי רכב המחבלים שנתפס בכפר כובר

מטווח אפס

מטח אבנים על כוחות צה"ל שהחרימו רכב בכפר המחבלים כובר – התפתחות במרדף אחר חוליית המחבלים מפיגעו המטען שרצחו את הנערה רינה שנרב הי"ד ביום שישי במעיין דני סמוך ליישוב דולב.

Posted by ‎באזזנט‎ on Sunday, August 25, 2019

תיעוד קורע לב מהלוויתה של רינה שעות לאחר הפיגוע הקשה
https://www.facebook.com/Buzznet.co.il/videos/481464519069726/?t=1

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!