נרצח בכלא

ישראלי נרצח בבית כלא באקוודור

תמונה – פרטי
במהומות שפרצו בכלא שנמצא במדינת אקוודור נרצח אזרח ישראלי שמשטו היה אמור להתחיל בעוד מספר ימים

כלי תקשורת מקומיים בדרום אמריקה מדווחים של מהומה המונית שפרצה בבית כלא באקוודור, במהלכה נרצח ישראלי שהיה כלוא במקום. הישראלי היה כלוא עם ישראלי נוסף שנפצע בקטטה. שמו של הישראלי שנרצח הוא שי דהן. הישראלי שנפצע היה מבוקש על בריחה מהכלא בפנמה. הם נעצרו בחשד לסחר בערכות לבדיקות קורונה שעל פי החשד לא היו תקינות. הם היו חשודים שהתחזו לעובדי ארגון בריאות מקומי נתפסו כשברשותם סכום כסף של מאות אלפי דולרים.

שי דהן, נרצח

בקטטה ההמונית נפצעו עשרות אסירים וככל הנראה גם סוהרים. הרצח בוצע על פי החשד באמצעות כלי חד מאולתר. בית הכלא הינו בית כלא מאובטח ברמה גבוהה המיועד להגנת עדים. משפטו של האסיר הישראלי היה אמור להיערך בימים הקרובים.
כלא אקוודור, ארכיון. צילום: פרטי
דהן לאחר מעצרו באקוודור, ארכיון

במשרד החוץ מכירים את המקרה ומסר: "אזרח ישראלי אחד נהרג לפנות בוקר באקוודור ואזרח ישראלי אחר נפצע קל, במהלך מהומות בבית כלא מקומי. האירוע הטרגי נמצא בחקירת הרשויות המקומיות. הודעה נמסרה למשפחת הנפטר בישראל. שגרירות ישראל בקיטו והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, מלווים את המשפחה בשעתה הקשה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.