דרמה ספורטיבית

ברצלונה נגד מסי: "יש לך חוזה, אתה חייב להגיע"

תמונה – flickr
פרישתו הצפויה של אגדת הכדורגל לא מפסיקה לספק כותרות. ליאו מסי עשוי להחרים את אימון פתיחת העונה. הקבוצה צפויה לקנוס אותו.

השחקן לאו מסי נקט הבוקר בצעד מופגן וברור לקראת עזיבת הקבוצה ברצלונה. מסי לא התייצב לבדיקת הקורונה של השחקנים הנערכת במסגרת ההכנות לאימון הפתיחה שייערך בקרוב, מה שלמעשה מייצר מסקנה אחת ברורה – מסי גם לא צפוי להגיע למשחק האימון. תחנת הרדיו "קדנה סר" דיווחה הלילה בתכנית "אל לארגו", כי סעיף השחרור של השחקן מקבוצת ברצלונה, שעומד כידוע על סכום מפלצתי של 700 מיליון אירו, "פג תוקף", כלשון הדיווח, וכי מסי יכול לעבור לכל קבוצה אחרת – בחינם.

על פי אותו דיווח, אנשי תחנת הרדיו קיבלו עותק של החוזה של השחקן מול הקבוצה. בדיווח נמסר בין היתר כי בחוזה, שחודש בשנת 2017, קיים סעיף שמחייב כל קבוצת כדורגל המעוניינת במסי – לשלם לברצלונה את סכום סעיף השחרור, אבל הסעיף בתוקף עד סוף עונת 2019/20. כלומר, יום לאחר סיום העונה אותו סעיף כבר לא תקף מבחינה משפטית.

כלי התקשורת המובילים בספרד ציטטו את הדיווח של תחנת הרדיו המגוברת.חלקם העניקו שם תואר לפרשה: "מסי-קייס", בעיתון "ספורט", המקורב להנהלתה ברצלונה, נאמר כי מדובר בדיווח שגוי. בעיתון דווח שהחוזה של מסי לעונה הבאה לעונה הבאה חודש באופן אוטמטי – ולכן גם סעיף השחרור המדובר חודש.

בינתיים, ליאו מסי ממשיך להציב עמדה ברורה לגבי רצונו לעזוב את ברצלונה. כל כלי התקשורת בספרד פרסמו שהכוכב הודיע לקבוצה שלא יגיע כבר היום למבדקים לקראת פתיחת העונה. בברצלונה אמורה להשית על השחקן קנס כספי לא מבוטל. בתכנית הטלוויזיה במדריד "אל צ'ירינגיטו" דווח כי קבוצת ברצלונה תשלח את עמדתה בנושא למסי בפקס, בדומה לצורה בה בישר מסי על רצונו לעזוב.

באותו נייר היא צפויה להודיע למסי – "יש לך חוזה, ועל פיו הנך מחויב להגיע למבדקי פתיחת העונה". העיתונים הגדולים בספרד פרסמו הבוקר שלל כותרות דרמטיות. ה"מארקה" טען כי "זהו מרד!", ב"ספורט" הלכו על "מסי תקיף" וב"מונדו דפורטיבו" כתבו: "ההצגה נגמרת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.