מעבר לכל דמיון

ביזארי במיוחד – יולדת תפסה את בעלה עם המאהבת מעבר לקיר בבית החולים

תמונה – צילום מסך
אשת צוות בבית חולים בארה"ב תיעדה את תגובת האישה שהגיעה ללדת - ותפסה את בעלה בחדר סמוך עם המאהבת שבאה גם היא ללדת את בנה. ביזארי במיוחד.

כל אחת שעברה לידה יודעת עד כמה מדובר ברגע קשה בו יותר מתמיד דרושה תמיכת הבעל או הבן זוג. גם כל גבר שעבר את הרגעים הללו יודע עד כמה בת זוגו או אשתו זקוקה לו יותר מאי פעם. לכן התיעוד הבא הוא ביזארי וחריג גם ביחס לכל תיעוד 'שגרתי' של אישה שתופסת את בן זוגה בוגד בה.

אשת צוות בבית חולים בארצות הברית הבחינה ביולדת שתפסה את בן זוגה עם המאהבת שלו בחדר לידה סמוך, בזמן שגם היא הגיעה ללדת במקום. אשת הצוות התיישבה בסמוך וצילמה את פניה ההמומות שאומרות הכל… בתיעוד ניתן לשמוע את צרחותיה של האישה הזועמת. היא פרסמה את התיעוד תחת הכותרת: "כשהאם היולדת מגלה שהמאהבת של הגבר שלה נמצאת גם כאן בלידה".

Guy gets his wife and mistress pregnant at the same time from trashy

התיעוד זכה לוויראליות גבוהה, אחד הגולשות הגיבה: "אני לא יודעת מה הייתי עושה כאחות במקרה כזה" ואחות אחרת הגיבה לה: "כאחות, אם לא היינו מצליחות לעצור את ההיסטריה בשיחה, היינו מתקשרות לאבטחה". גולש אחר כתב: "אוף .. זה הזמן הכי נורא לגלות דבר כזה. האישה המסכנה כבר לחוצה מספיק". שלישי הסכים: "אני מרגיש כל כך רע בשבילה. אתה מגלה שהבן זוג שלך הוא אדם נוראי תוך כדי הלידה של הבן שלו. זה מזעזע". אישה נוספת כתבה: "כל מה שאני מצליחה להבין זה שהיא צועקת לו 'אתה פאקינג לוזר' ואם נהיה כנים – אני מסכימה עם כל מילה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "ביזארי במיוחד – יולדת תפסה את בעלה עם המאהבת מעבר לקיר בבית החולים"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.