בדרך לנובל?

רשמית: הוגשה מועמדותו של נתניהו לפרס נובל לשלום

תמונה – לע״מ
אחרי נשיא ארה״ב - גם נתניהו מועמד לפרס נובל לשלום.

בבוקר שאחרי המעמד ההיסטורי על מדשאות הבית הלבן, חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות והצהרת השלום עם בחריין, ושלל השידורים החיים במדינות השונות – אנה ברסקי (מעריב) מפרסמת הבוקר: הוגשה רשמית מועמדותו של ראד הממשלה בנימין נתניהו לפרס נובל לשלום.

ברסקי מצייצת בטוויטר: "רה"מ נתניהו הפך למועמד לפרס נובל לשלום. מועמדותו הוגשה רשמית על-ידי חבר הפרלמנט האיטלקי, פאולו גרימולדי"

https://twitter.com/GrimoldiPaolo/status/1306145877820665856/photo/1

אמש פורסם כי גם השר לשעבר איוב קרא הגיש את מועמדותו של ראש הממשלה לקבלת הפרס. קרא צייץ בטוויטר: "אני שמח לבשר שהמרכז הכלכלי לשלום בראשותי הגיש לפני דקות לראשי פרס נובל לשלום את הבקשה להעניק לנשיא ארה"ב, לרה"מ ישראל, למלך בחריין והאמירויות את פרס נובל לשלום לשנה זו". לאחרונה פורסם כי גם הנשיא דונלד טראמפ מועמד רשמי לקבלת הפרס. "אני חושב שטראמפ עשה יותר למען השלום מאשר רוב המועמדים האחרים. אנו מצפים שמדינות נוספות במזרח התיכון ילכו בדרכה של איחוד האמירויות, ויהפכו את האזור לאזור של שיתוף פעולה ושגשוג", אמר טיבינג-גיירדה, חבר בפרלמנט הנורבגי, שהגיש את המועמדות.

טיבינג הוסיף: "אני לא מעריץ של טראמפ אבל צריך להעריך אותו על מה שעשה, הוא עשה יותר מרוב הזוכים האחרונים בפרס. ברק אובמה זכה ב-2009 מבלי שעשה שום דבר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.