הגל סגר השני

חשבתם שרק ישראל? ארגון הבריאות העולמי מזהיר: גל קורונה חמור עומד בפני אירופה

תמונה – F. Nestares P
נוכח הזינוק ביחסיות הנדבקים במדינות שונות באירופה - בכיר בארגון הבריאות העולמי מזהיר מפני גל שני חמור שיתקוף את היבשת

ארגון הבריאות העולמי התריע אמש מדינות אירופה מפני גל "חמור מאוד", כלשון הארגון, אשר עשוי לתקוף את היבשת, והתריע כי ההתפרצות ברחבי היבשת צריכות לשמש קריאת השכמה "לכולנו".

מנותונים שהגיעו אל הארגון, עולה כי יותר מחמישה מיליון אנשים, נדבקו ברחבי אירופה מאז פרוץ המגיפה בתחילת השנה האזרחית, ולמעלה מ-228 אלף בני אדם מתו מהנגיף. 300 אלף הידבקויות דווחו ביבשת רק בשבוע החולף, ועל פי הארגון, הנתונים השבועיים בשבוע האחרון גבוהים מנתוני שיא הנתונים בגל הראשון של המגיפה בחודש מרץ. עם זאת, נתוני האשפוז וכמות הנפטרים עדיין לא הגיעו לאותם נתונים מבהילים.

המנהל האזורי של ארגון הבריאות העולמי, האנס קלוגה, ציין כי מספר החולים החדשים הכפיל את עצמו בשבועיים האחרונים ביותר מחצי ממדינות היבשת החברות בארגון העולמי. "סיטואציה חמורה מאוד עומדת בפנינו", אמר קלוגה בקופנהאגן. הוא הוסיף: "נאבקנו בזה בעבר ונוכל להיאבק בזה שוב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חשבתם שרק ישראל? ארגון הבריאות העולמי מזהיר: גל קורונה חמור עומד בפני אירופה"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!