תעלומה ברוסיה

טענה שהביאה ילדים מפוטין – ונעלמה בנסיבות מסתוריות

תמונה – קובי גדעון | לע"מ
אלופה אולימפית ברוסיה טענה שהביאה תאומים מנשיא המעצמה - ונעלמה. פניה לא נראו בקרב הציבור כבר שנתיים.

אנחנו לא בטוחים אם אלינה קבייבה נהגה בחכמה כשלא סיפרה פשוט שהשמינה או סתם הביאה ילדים מגבר אלמוני, כי הספורטאית האהודה שהעדיפה לספר את האמת, לכאורה, נעלמה ולא נראית בציבור כבר שנתיים.

אלינה קבייבה, אלופה אולימפית ברוסיה, שבמספר הזדמנויות שונות נקשר שמה כמי שמנהלת רומן מסתורי עם ולדימיר פוטין, לא נראית בציבור כבר שנתיים. מאז חודש אוקטובר שנת 2018, אז סיפרה כי הביאה מפוטין תאומים – היא נעדרת. כך מדווחים כלי תקשורת שונים במדינה.

למען האמת, השמועות על הרומן ביניהם החלו עוד טרם התגרש נשיא רוסיה מאשתו. פוטין ידוע מאד בשמירה על פרטיותו, וברוסיה דווח לא אחת שבנותיו משתמשות בתעודות זהות מזויפות, וכי הנשיא לא נוקב בשמן מעולם. מקורות ברוסיה סיפרו לכלי תקשורת מחוץ לרוסיה כי יתכן והאלופה האולימפית ילדה את התאומים בבית חולים בשוויץ. אנחנו בכל מקרה מאחלים מזל טוב ורק בריאות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!