התנצל בפני העם

צפו – נאום הדמעות של קים ג'ונג און

תמונה – Goodread Bio
שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, נשא נאום לעם במדינה הסגורה והתנצל בפניהם בבכי על המשבר הכלכלי הרחב הפוקד את המדינה.

לראות ולא להאמין: קין ג'ונג און נשא נאום ובמהלכו פרץ בבכי, ולא, זו לא תחילתה של בדיחה שחורה אלא סיפור אמיתי לחלוטין. זה קורה במהלך נאום במסגרת מצעד צבאי גדול בבירה פיונגיאנג לציון 75 שנים להקמת מפלגת הפועלים של צפון קוריאה.

לא מדובר במחזה שגרתי. בקטע הוידאו נראים משתתפים במצעד המקשיבים לנאומו של השליט ומוחים דמעות יחד עם קים. השליט אמר בין היתר בנאומו: "עמנו נתן בי אמון גבוה כמו השמים ועמוק כמצולות הים, אך אני לא תמיד הצלחתי לעמוד בציפיות ממני. אני באמת מצטער על זה".

"על אף שמופקדת בידי האחריות החשובה להוביל את המדינה הזו, תוך הליכה בדרכם של החברים המהוללים קים איל סונג וקים ג'ונג איל, הודות לאמונן של כל בני הען, מאמציי וכנותי לא תמיד הספיקו על מנת לפטור את בני עמנו מהקשיים בחייהם". הדברים והאירוע החריג לא מגיעים במקרה. בחודשים האחרונים החריף המשבר הכלכלי הפוקד את המדינה המסוגרת. יותר ויותר דיווחים על רבבות אזרחים הסובלים מתת תזונה חסר תקדים יוצאים מהמדינה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.