התחממות יתר

LG מרחיבה את הריקול לאירופה וקוראת להחזיר 18 דגמים של OLED TV

תמונה – LG전자
אחרי שאספה יותר מ-60 אלף מכשירים בדרום קוריאה, תקלת התחממות היתר בטלוויזיות OLED של LG ממשיכה לגבות מחיר כבד מענקית האלקטרוניקה שמודיעה כי הבעיה התגלתה גם במכשירים שנמכרו במדינות רבות באירופה. האם המכשיר שלכם בסכנת התלקחות? הפרטים המלאים.

3 חודשים בלבד עברו מאז הודיעה LG כי אספה בחזרה כ-60 אלף מכשירי OLED TV בדרום קוריאה אחרי שגילתה תקלה של התחממות יתר שהשפיעה על 18 דגמים. צרכנים שרכשו את המסכים פגומים גילו עשן שיוצא מהפאנל הקדמי ובמקרים אחרים נכוו כתוצאה מההתחממות יתר והתלקחות, כך מדווח PC MAG.

בעקבות הריקול בחודש יולי, הגיב דובר LG כי מדובר בתקלה נקודתית בטלוויזיות שנמכרו בדרום קוריאה בלבד וכי מכשירי OLED TV שסובלים מהתחממות יתר במעגל החשמלי לא יצאו לשווקים נוספים. אולם דיווחים מהימים האחרונים משקפים כי LG ככל הנראה נמנעה מדיווח על ממידי התקלה האמתיים ברחבי העולם.

בשבוע שעבר, הוצא צו איסוף ל-OLED TV ע"י SAMR, אגף ממשלתי לפיקוח על "מוצרים פגומים", שהרחיב את הריקול לדגמי OLED TV שנמכרו בין השנים 2016-19 גם בכ-27 מדינות באירופה, בהן שווייץ, בלגיה, דנמרק, צרפת, יוון, בריטניה, אירלנד, הולנד, אוסטריה, ספרד, בולגריה, צ'כיה, קפריסין, הונגריה, פולין ורומניה.

טרם ברור האם חלק מהטלוויזיות הפגומות מצאו דרכן לישראל. במידה ורכשתם מודל של OLED TV מאחד הדגמים מטה, שיוצר בין השנים 2016-19, מומלץ לפקוח עין ולשים לב לסימני התחממות יותר.

רשימת הדגמים שמושפעים: OLED65E6, OLED65G6, OLED77G6, OLED65B7, OLED65C7, OLED65E7, OLED65G7, OLED65W7, OLED77G7, OLED77W7, OLED65G8, OLED65W8, OLED77C8, OLED77W8 ,OLED65W9, OLED77B9

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.