נרצח בחנות

טרגדיה: גבר יהודי נרצח בדקירות סכין בלוס אנג'לס

תמונה – אילוסטרציה, Pedro Rocha
גבר יהודי בעל חנות תכשיטים נרצח באכזריות בדקירות סכין בלוס אנג'לס, הרקע טרם ברור רשמית והמשטרה פתחה בחקירה. זו הטרגדיה השנייה אשר פוקדת את המשפחה.

אסון בקהילה היהודית: גבר יהודי מהקהילה הפרסית המפוארת שבעיר לוס אנג'לס נרצח באכזריות בדקירות סכין בחנות התכשיטים שבבעלותו. האירוע התרחש אמש (יום שלישי) בשעות הבוקר. על פי דיווח ב'לוס אנג'לס טיימס', הרצח קרה בסביבות השעה 9:30, למרות מאמצי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום – נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הקורבן בזירת האירוע.

אחד מבני הקהילה המקומית אמר לכלי התקשורת מקומי, כי הוא מכיר את הנרצח דרך הקהילה היהודית הפרסית המקומית. כמו כן הוא ציין כי משפחתו של הקורבן כבר חוותה בעבר טרגדיה כשאיבדה את בתם לפני שמונה שנים בנסיבות עצובות וכעת איבדה גם את אב המשפחה שכאמור נדקר למוות.

הרקע לאירוע טרם ברור, יתכן ומדובר בשוד שהסתבך אך החקירה במשטרה נמשכת והחוקרים בודקים גם את הכיון לרצח על רקע אנטישמי. באזור התרחשו לפני מספר חודשים מהומות אלימות על רקע המאבק בין שחורים לכוחות המשטרה בארה"ב, בעקבות כך העלתה הקהילה את רמת הכוננות כבר בזמנו.

המשטרה פרסמה תחילה כי הקורבן נרצח ביריות לאחר שהתקבל דיווח משכן על יריות, מאוחר יותר עדכנה המשטרה כי מדובר בדקירה וכי "החקירה בעיצומה", כפי שאמר אחד ממפקדי המשטרה. "זה רצח, אבל מה שהוביל לכל זה, אין לי מושג. זה מה שהחקירה תנסה להבין". עוד הוסיף, כי "אין שום דבר המעיד על קשר לבחירות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.