בשל מחלה?

דיווח: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צפוי לפרוש מתפקידו

תמונה – הקרמלין
דיווח ב'הדיילי מייל הבריטי' מסעיר את מוסקבה. בדיווח נמסר כי נשיא רוסיה צפוי לפרוש מתפקידו בקרוב בשל מחלה.

ולדימיר פוטין מתכוון לפרוש בקרוב מתפקידו כנשיא רוסיה, כך על דיווח של הדיילי מייל הבריטי הבוקר, אלמלא היה מדובר במקור תקשורתי אמין כזה – ספק אם הידיעה הייתה מכה גלים במוסקבה. על פי הדיווח, נראה כי הנשיא בן ה-68 מתכוון לפרוש בחודש ינואר, בשל מחלת הפרקינסון שממנה הוא סובל בשנים האחרונות.

עוד נטען בדיווח כי בת זוגו של פוטין, אלינה קאבווה בת ה-37, היא שלוחצת עליו לסיים את כהונתו, ללחצים שהיא מפעילה מצטרפים גם שתי בנותיו של הנשיא הרוסי. באחרונה נדמה היה שהוא סובל מכאבים במהלך הופעות ציבוריות שלו. כמו כן היה נראה שהוא סובל מבעיה ברגליו ובידיו.

חשוב לספר כי במקביל ההשערות בנוגע לפרישה אפשרית של פוטין מגיעות בשעה שהמחוקקים ברוסיה שוקלים הצעת חקיקה של הנשיא, הקובעת שנשיאים לשעבר יהיו חסינים מהליכים פליליים – עד סוף ימיהם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.