מה דעתכם?

ללא ביקורת: ח"כ דיסטל אטבריאן מגיבה לתחקיר על יוסי כהן

תמונה – ארכיון לע"מ

שבוע לאחר פרסום תחקיר של רביב דרוקר, ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, מתייחסת לראשונה לפרשת ראש המוסד לשעבר יוסי כהן והדיילת שמסעירה את המדינה.

בציוץ שפרסמה כותבת אטבריאן, "‏ישראל לא יכלה לחלום על צמד כמו נתניהו ויוסי כהן. מנהיג ענק ואסטרטג מחונן שתפקדו יחד באופן מזהיר והביאו הישגים שהנכדים שלכם עוד ילמדו עליהם".

דיסטל הוסיפה, "עם הצטרפות חדשות 12 לחוזה החיסול של יוסי כהן, אפשר לומר בבטחה שיש 2 גורמים שרצו לסלק את הצמד הזה מהמפה: האייטולות באיראן. והשמאל הישראלי".

בפוסט שפרסם גיא שיקר, הגרוש של הדיילת מהתחקיר, הוא מגיב לביקורת נגדו ברשת, "נושא התנהלותו של יוסי כהן מולי יצר שיח עצום אל מול החלטתי לא לשתוק, אז אני רוצה לענות ולהתייחס לכמה מהן".

"נטען שיוסי כהן ואני ישבנו על ויסקי וניהלנו כביכול מו"מ על אישתי. אין דבר רחוק יותר מהאמת. יוסי כהן ואני נפגשנו פעם אחת ב 4 עיניים, שיחה שהייתה רצופה באיומים עלי, על מקום עבודתי, רצופה בחקירות על איך אני יודע, איך עליתי על הרומן שלו, כל מה שעניין אותו זה להשתיק אותי ולהבין איך אני יודע את מספר הטלפון שלו.

יוסי כהן הגיע אלי וישר הוציא שני סיגרים ויזם את העישון איתו בטענה שצריך לעשות ישיבת ״סולחה״ ו ״אקשן אייטמס״ לבאות על מנת להיפרד מאישתי באופן מסודר, מבלי שתתהפך עליו ומבלי שיהיו נזקים לאף אחד. יוסי לקח דף והתחיל לרשום כעשר נקודות לפעולה ולכבוד הדדי בביצוע, אחת הנקודות שיוסי הציע הייתה 'אסמס לך לפני כל פניה אל אישתך ואבקש את אישורך', דבר אשר קרה בפועל. יוסי, כנראה, כל כך פחד שאדבר על הנושא עד שנתן לי כזה כבוד דבר שהתרחש בפועל, הוא שלח לי ווטאפים לבקש את אישורי לפנות לאישתי.

שיקר הוסיף, "נטען שחיי הנישואין שלנו ממילא היו על סף סיום. אז כן, אנחנו לא שונים מאף זוג בישראל ובעולם, כמה צביעות יש ברשת, וכן אפילו פעם אחת נגשנו יחדיו לרבנות ופתחנו תיק, כ 3 שנים לפני המשבר עם יוסי כהן וסגרנו אותו במהרה, והמשכנו בחיינו כזוג נשוי. לא בחרתי להוציא את הכביסה המלוכלכת שלי ושל אישתי, לכולם יש, זה לא הסיפור פה. וכל הצבועים שמסים להסיט את הדיון לביני לבינה , גם לכם יש כביסה מלוכלכת בבית, זה ממש לא מעניין אף אחד! .

"דרך אגב מאז המשבר ב 2016 היינו פעמים רבות בחו"ל ביחד והיו לנו הרבה זמנים יפים ובילויים משותפים, הכל גלוי פה בדפי הפייסבוק. וחזרנו להיות זוג נשוי שהתגבר על אותו משבר. אבל דווקא אז היינו בתקופה טובה יותר, ויוסי כהן זיהה וניצל חולשה, כאשר הבין שיש פה זוג עם קשיים ואיזה קל לפתות אישה שגם ככה נמצאת בתוך נישואים עם קושי. ולא תכשיל פני אשה! מר יוסי".

עוד כתב שיקר, "נטען כלפיי שלא הייתי צריך להתראיין. אני רוצה להסביר. יוסי כהן הוא זה שפגע בילדיי, יוסי כהן הוא זה שמפעיל לחץ והורס משפחה בישראל, יוסי כהן איים עלי לאחרונה באופן עקיף באמצעות גרושתי. יוסי כהן מנהל קשר עם גרושתי עד עצם היום הזה והוא משמיץ אותי בפני כל מיני אנשים. החלטתי שרק ראיון שלי יוכל להפסיק את מסע הלחצים וההשמצות הזה. מבקש מכולם שלא תאשימו את גרושתי בתרומתה לכל האירוע. יוסי ניצל אותה, יוסי ניצל את חולשתה.

ליסום כותב גיא, "לדעתי, הדיון הציבורי צריך להתמקד ביוסי כהן ובדברים הקשים שעשה, שלדעתי גבלו בחוסר אחריות כלפי כל עם ישראל ובטח פגעו בביטחון המדינה. מי שרוצה להעביר עלי ביקורת, בבקשה, אל תשפטו אותי, אל תהיו יהירים. אני עברתי מכבש לחצים מטורף שהייתי צריך לעמוד בו, אני יודע הכי טוב מה טוב לילדים שלי. אני אגן על הילדים שלי ואלמד אותם להלחם ברע! אלמד אותם לא לפחד לדבר ולספר! אלמד אותם שאם מישהו רוצה לפגוע בכם תלחמו על זכויותכם, ואלמד אותם שאבא יגן עלהם תמיד וגם אגן על הזכות לפרנס אותם בכבוד. גיא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.