מנהל את המדינה

בארה: וליד טאהא זרק החוצה 4 ח"כים מהימין

תמונה – ערוץ הכנסת

עימות סוער בוועדת הפנים. יו"ר וועדת הפנים ח"כ וליד טאהא מרע"מ זרק החוצה את ח"כ איתמר בן גביר מהדיון על חוק החשמל בגלל הערת ביינים: בן גביר: "טאהא סותם פיות, איילת שקד אשמה בקידום חוק לטובת עבריינים".

העיתונאי עוזי ברוך הידוע בתמיכתו בממשלת בנט, תקף: "יו"ר ועדת הפנים של כנסת ישראל שדורס חברי כנסת בשחצנות מגעילה הוא בכיר בתנועה האסלאמית שניחם משפחה של רוצחי חיילי צה"ל ומסרב לגנות פיגועי טרור. זהו, אולי על הכל אפשר לסלוח, לא על זה."

ח"כ בן גביר: אתה לא נותן לאנשים לדבר.

טאהא: להוציא אותו החוצה, ברא.

בן גביר: ברא לסוריה, לך לסוריה.

טאהא: תצא החוצה.

ח"כ בן גביר: "איילת שקד אשמה ששמה אותך במקום הזה …רק הערתי הערה ואתה מוציא אותי. כולם מדברים כאן ועל חצי מילה אתה מוציא אותי…לך לסוריה.

טאהא: "תיזהר שלא תבוא לאולם עם נשק אתה אדם מסוכן."

ח"כ בן גביר: "אתה לא נותן לאנשים לדבר, מסתבר שהם היו מחבלים, גם לך יש עבר ביטחוני? אתה היחיד שלא נותן לדבר, המקום שלך בכלא.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן מסר בתגובה: "טאהא סותם פיות בוועדת הפנים כדי להעביר חוק לטובת עבריינים. מי שאשמה זאת איילת שקד שתמכה בחוק לטובת עבריינים ומתן גושפנקה למי שעובר על החוק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.