נלחם על חייו

צפו: עיתונאית חושפת התכתבויות עם חיים ולדר

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

שעות לאחר מותו הטראגי של חיים ולדר, אריאלה שטרנבך, עיתונאית ערוץ 13, חושפת התכתבויות שלה עם חיים ולדר שביקש להגן על עצמו לפני מותו.

נחשף: מכתב התאבדות שהשאיר חיים ולדר

בציוץ שפרסמה כותבת שטרנבך, "בשבוע שעבר הוא התקשר ובכה לי בטלפון שחמישה שבועות חלפו ואין לו עדין שם של נפגעת אחת ושהרב שמואל אליהו שקרן. אתמול עוד הצעתי לו בוא תגיב והוא סירב", כתבה שטרנבך והוסיפה: "מפרסמת את ההתכתבות הזו שתדעו עד כמה לא לקח אחריות לפשעים שלו עד הרגע האחרון. מחזקת את הנפגעים, זה לא אתם זה הוא".

(צילומים: מתוך הטוויטר של אריאלה שטרנבך)

מגיש חדשות 12 עופר חדד יצא להגנת העיתונאים שחשפו את פרשת ולדר, "יום לא פשוט לאהרון רבינוביץ ושירה אלק. צמד שהציל נפשות כפשוטו. ועדיין. אף עיתונאי לא מחכה לראות מושא סיקור מוכיח את טענותיו נגדו באופן כ"כ אלים. תנחומים לילדיו של ולדר שאיבדו אבא פעמיים, מגיבור תרבות לאדם שהתגלה בשורת מעשים קשים, וכמובן האבדן האישי. לאהרון ושירה אין כל אחריות לכך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.