ממשלה בתוך ממשלה

בניגוד לבנט: לפיד מברך את גנץ שפגש את אבו מאזן

תמונה – אינסטגרם יאיר לפיד

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד יוצא להגנת שר הביטחון גנץ, בעקבות הדיווחים בתקשורת על ביקורת שספג גנץ מראש הממשלה בנט כשעדכן אותו על פגישתו עם אבו מאזן.

בהודעה שפרסם כתב לפיד, "לפגישת גנץ- אבו מאזן יש חשיבות גם לבטחון ישראל וגם למעמדה הבינלאומי. התיאום הבטחוני והאזרחי עם הרש״פ חיוני לבטחון ישראל ומובל באחריות ומקצועיות בידי שר הבטחון."

שר הביטחון גנץ הגיב לביקורת, "רק מי שנושא באחריות על שליחת חיילים לקרב – יודע עד כמה עמוקה היא המחויבות למנוע אותו. כך תמיד פעלתי, וכך אמשיך לפעול."

בכיר הרשות הפלסטינית חוסיין א-שייח אמר בשיחה עם כאן חדשות: "מחפשים לעשות היסטוריה עם ממשלת ישראל – כמו שעשינו עם יצחק רבין. זו אולי ההזדמנות האחרונה למנוע מהמצב להידרדר ואז יהיה קשה מאוד לחזור אחורה"

שר הבריאות ניצן הורביץ ממרצ בירך גם הוא על הפגישה, "מברך על פגישתם של שר הביטחון ונשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. חיזוק הקשרים וחתירה לפתרון מדיני הם אינטרס ראשון במעלה של שני העמים".

ב'כאן חדשות' נחשף הבוקר כי ראש הממשלה נפתלי בנט עודכן לפני הפגישה ומתח ביקורת על כוונתו של שר הביטחון גנץ להיפגש עם אבו מאזן בביתו בראש העין".

שר השיכון והבינוי זאב אלקין תקף את גנץ, "אני לא מייחס לה חשיבות גדולה. אני לא הייתי מזמין אלי הביתה מישהו שמשלם משכורות לרוצחי ישראלים".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו תקף, "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל".

ח"כ עמיחי שיקלי מימינה הגיב, " גנץ משוכנע שהוא רבין, בנט משוכנע שהוא נתניהו ולפיד, כיאה לטיפוס גלובאלי, משוכנע שהוא אובמה. זו לא ממשלה, זה המחסן של כאילו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!