צריך חופש

רגע אחרי הגירושין: איילן גולן עזב את ישראל

תמונה – אינסטגרם אייל גולן

יממה אחרי שהסעיר את המדינה בהודעה הדרמטית על פירוק הנישואים, הזמר אייל גולן מתייחס לסערה ברשת כשהוא על טיסה בדרך לחופשה בקייב.

בהודעה שפרסם כותב גולן, "מאתמול אני קורא את כל מה שקורה ברשת והחלטתי שאני רוצה לשתף אתכם מהלב שלי... אני מבין ומקבל את ההתעניינות שלכם לגבי היחסים שלי עם דניאל, אבל רוצה לבקש מכם דבר אחד – תחשבו לפני שהיד שלכם קלה על המקלדת. דניאל יקרה לליבי מאוד ולנצח תהיה, היא אישה מדהימה, רגישה ועם לב זהב, וגם אמא של ילדיי שהם כל העולם שלנו. ההחלטה היא החלטה משותפת שנעשתה מעומק ליבנו עם המון קושי, כאב ובעיקר אהבה וכבוד אחד כלפי השני. בתקופה כזאת שהיא לא קל לשנינו, אני רוצה לבקש מכם שתכבדו אותנו ואת המשפחות שלנו".


אייל גולן דניאל גרינברג

מיליון במכה: הסכום שתקבל גרושתו של אייל גולן

דניאל גרינברג שנשארה עם הילדים בישראל התייחסה לגירושין בסטורי שפרסמה, "אני מקבלת מכם ים הודעות. נשאלות המון שאלות ויש המון שמועות נכונות וכאלה שפחות. הדברים הודלפו למרות רצון עז שלנו לסדר את העניינים בינינו ולשתף אתכם בצעד הזה בצורה מסודרת".

גרינברג הוסיפה, "אני רק יכולה ורוצה לומר, שאין ואני מכבדים ונמשיך לכבד אחד את השנייה. ההחלטה היא משותפת לחלוטין, מתוך הבנה מלאה שלילדים שלנו מגיע הורים מאושרים וחברים"

מליאם הפקות נמסר: ״אייל ודניאל החליטו לצאת לדרך חדשה כל אחד בנפרד מתוך חברות אהבה והבנה השניים ימשיכו לשמור על קשר חברי ויגדלו את הילדים במשותף"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.