לא חוקי

באדיבות עינת שרוף? לפיד נפש בחינם בפריז

תמונה – ערוץ הכנסת

חשש לניגוד עניינים: שר החוץ יאיר לפיד שמרבה לטוס לחופשות בעולם, טס עם רעייתו ליהיא לחופשה פרטית בפריז, והתארח בחינם בדירת נופש של בן זוגה של הזמרת עינת שרוף המקורבת מאוד ללפיד כבר עשרות שנים.

העיתונאי מיכאל שמש דיווח, כי לפיד פנה לוועדת ההיתרים בכנסת וביקש אישור לקבל את המתנה מהזוג שרוף, לפיד לא חיכה לתשובה וטס לפריז לדירת הפאר. לאחר שנחשף הודיע לפיד כי ישלם על האירוח.

העיתונאי מיכאל שמש סיפר, "לפיד ניסה לטעון באמצעות עורך דין מטעמו שאין ניגוד עניינים, כי אינו מקבל החלטות שקשורות לעינת שרוף ובן זוגה. אלא שימים לאחר שחזר מפריז התברר שעינת שרוף אמורה להופיע בטקס הגיבוש של הקואליציה ולקבל על כך תשלום ופרסום על חשבון המדינה.

כזכור, לפני כחודשיים ביטלה שרוף הופעה בערב גיבוש עם הקואליציה בעקבות הביקורת שנמתחה, "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה (למרות שכבר פינטזתי על דואט בין איילת שקד ללפיד). הכי חשוב שנמשיך להתראות רק בשמחות".

צפו בתחקיר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.