גב למג"ב

רן כרמי יוצא להפגין: "שופכים את דמה"

תמונה – פייסבוק

לוחמת מג"ב אוריאן בן קליפא שהתפרסמה כסמל ללוחמות האמיצות במהלך מבצע 'שומר החומות', נחקרה לאחרונה באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לשיבוש חקירה ותקיפה בעקבות תמונה שהתפרסמה ברשת.

פעיל הימין רן כרמי הודיע על הפגנה מול משרדי מח"ש, "כמה שאני כועס!!!!!!!!! ללוחמת שבתמונה קוראים אוריאן. בגיל שבע כבר התחפשה לשוטרת. חונכה לאהבת העם והארץ ומשרתת בקבע. אתם ודאי זוכרים את התמונה המפורסמת מ"שומר חומות" בה היא נראית מצמידה מחבל גברתן לקיר. כעת רוצים לפטר אותה".

רן כרמי הוסיף, "מדובר באחד המחדלים החמורים בתולדות המדינה! מוכתר ערבי מאיים "להבעיר את העיר" אם לא תפוטר. וזאת לאחר שבתו המחבלת תקפה את הלוחמת ופצעה אותה. מחר, יום ב' בשעה 13:00 נגיע למח"ש ירושלים ונתקן את העוול הנורא".

אמא של הלוחמת פרסמה פוסט כואב בו היא מפרטת את גרסתה לאירוע, "אני זקוקה לסיוע דחוף להציל את הבת שלי… אני אמא של לוחמת מג"ב שהתגייסה לפני 5 שנים, ונמצאת תחת התנהלות חקירתית מבישה במח"ש ובו זמנית גם במחלקת משמעת של המשטרה".

הפוסט המלא

ביום חמישי ב-4.11.21, במהלך משמרת בעיר העתיקה, הבת שלי היא הותקפה על ידי בחורה ערבייה מקומית אשר מתגוררת בעיר העתיקה. היא תקפה את ביתי בכך ששרטה את פניה וגרמה לה לחבלה בפנים. הבת שלי עשתה את המצופה ממנה כלוחמת וכשוטרת ופעלה כשורה. ואותה תוקפת נעצרה על ידי הבת שלי.

אני אציין כי ביתי גרמה לאותה תוקפת שריטה בצווארה לאחר שניסתה להתחמק מהמעצר ולאחר שתקפה את ביתי בפניה. מסתבר שאותה בחורה ערביה שתקפה את הבת שלי היא בת של ״מוכתר״. ואותו מוכתר הגיע למשרד מפקד הפלוגה של הבת שלי בתוך בסיס מג"ב, והגיע להתלונן על הבת שלי כי לא התאים לו שביתו התוקפת נעצרה בעקבות כך שתקפה שוטרת.

לאחר האירוע בדיוק קיבלה זימון לחקירה במח"ש. לא נאמר לה על מה החקירה רק נמסר לה להשיג עורך דין מטעם המשטרה. בהגעה של הבת שלי למשרדי מח"ש נלקח ממנה הנשק האישי שלה. היא הוכנסה לחקירה בשעה איחור. לאחר שנכנסה לחקירה החוקרת הצטיידה בעוד חוקרת ושתיהן החליטו לחקור את הבת שלי בצורה מבזה כאילו היתה עבריינית בצורה שאינה ראויה לשוטרים ולוחמים.

במשך 7 שעות!!! הן חקרו את הבת שלי תחת אזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה והודעה כוזבת לחוקרת משטרה. החוקרות טענו כי הבת שלי שיקרה בדוח הפעולה שכתבה, ובהודעה שמסרה לחוקרת המשטרה שחקרה את האירוע של תקיפת השוטרים שאירעה. הבת שלי דברה אמת לכל אורך הדרך, מתחילת האירוע ועד סופו, ובמהלך כל החקירה.

הבת שלי הייתה מיועדת לעבור מהפלוגה הנוכחית בה היא נמצאת לתפקיד אחר, והיא עברה ראיונות כדי להתקבל אליו וכמובן שהתקבלה. ההעברה שלה הייתה אמורה להתבצע כיומיים לאחר החקירה.

במהלך החקירה נמסר לבת שלי שהיא לא עוברת למקום אליו הייתה מיועדת אלא למקום אחר שלא קשור בכלל למקום אליו היא הייתה אמורה להגיע, כמובן שהסברים לא ניתנו לבת שלי. נאמר לה כי ככה מפקד המרחב החליט.

החוקרות לא הפסיקו לקרוא לבת שלי שקרנית בכל רגע אפשרי, וניסו לגרום לה להודות בשקרים שאותה עצורה מסרה בתלונה אשר הגישה נגד הבת שלי. כמובן שביתי לא הודתה באף שקר שנאמר.

בסיום החקירה, אותה חוקרת שחקרה את הבת שלי החליטה להרחיק אותה כ-10 ימים מכל מתקן משטרתי ומכל בסיס מג״ב. כמובן שללא סיבה וללא הסברים.

בתום 10 ימי ההרחקה, נמסר לביתי מהפיקוד כי היא איננה חוזרת לעבוד כרגיל במשימות הפלוגה וכרגע היא עדיין מורחקת בהחלטה של מחלקת המשמעת של משטרת ישראל.

משכו ככה את ביתי במשך 9 ימים לאחר ההרחקה עד שזימנו אותה לראיון עם סגן מפקד המרחב שהודיע לה באופן פורמלי כי היא יוצאת לחופשה כפויה בהחלטה של ראש אגף משאבי אנוש. לאחר מספר ימים מהחלטה זו, מתברר כי ביתי תזומן בעתיד לשימוע לפני פיטורין. פיטורין על מה? היום היה לה פתיח לשימוע לפיטורין.

הבת שלי מרוסקת, כל המוטיבציה שלה ירדה, ועל מה? איך מילה של ערביה שהתנגדה למעצר בצורה אלימה יותר חזק ממילה של לוחמת שמסכנת את עצמה למען המדינה יום יום?!?!? הבת שלי לוחמת מצטיינת וגיבורה! והדבר הזה מבקש ומטריד אני לא יכולה לשבת בצד על החוסר צדק המביש הזה! כיתומת צה"ל – שלחתי אותה בגאווה והיום אני מתביישת!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!