למכלאות?

דודי אמסלם תובע חצי מיליון שקלים מהתקשורת

תמונה – ערוץ הכנסת

חבר הכנסת דודי אמסלם תובע חצי מיליון שקלים מעיתון דה מרקר וערוץ 12, לאחר שפרסמו כי אמר את המשפט "להכניס את השמאלנים למכלאות" ולא התנצלו.


(צילום מסך ערוץ 12)

חבר הכנסת דודי אמסלם הגיש היום כתב תביעה נזיקין ולשון הרע נגד עיתון דה-מרקר וקבוצת הארץ כולל המו"ל עמוס שוקן, וכנגד חדשות 12, המנכ"ל אבי וייס, עורך אולפן שישי רון ירון והמגיש דני קושמרו, עיתון כלכליסט וג'ודי שלום ניר מוזס.

בכתב התביעה המפורט דורש ח"כ אמסלם תשלום פיצוי כספי בסכום שיקבע בית המשפט שיעמוד על 500,000 שקלים, צו המורה לנתבעים על פרסום של תיקון או הכחשה לדברים שהנתבעים הודו או יודו שהנן לשון הרע ו/או מקצתם אינם אמת.

כמו כן דורש אמסלם צו איסור הפצה של עותקי הפרסומים של הנתבעים על התובע המכילים לשון הרע וצו המורה על החרמתם, צו המורה לנתבעים לפרסם תיקון או הכחשה של לשון הרע וכן לפרסום פסק הדין שינתן כנגד הנתבעים וכנגד כל אחד מהם, כולו או מקצתו וזאת על חשבון הנתבעים"

מטעמו של ח"כ דודי אמסלם נמסר: "כתב התביעה מגולל את תמצית העובדות, ומספר איך החל מיום 17/11/2021 ועד היום פרסמו וממשיכים לפרסם הנתבעים, איש איש מהם, במועדים, בנוסח, במקום באופן ובאמצעים שיתוארו להלן בחלק השלישי בכתב זה, פרסומים כנגד התובע, האסורים על פי דין ומהווים עוולות בנזיקין. הנתבעים לא עשו דבר להקטנת הנזק או להפסקת מעשי העוולה אלא שאף הגבירו והוסיפו ועדיין מוסיפים ומפרסמים פרסומים פוגעניים אסורים כנגד התובע.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.