תיעוד

מהומה: ח"כ בן גביר מפתיע מחבל בביקור בבית חולים

תמונה – לשכת בן גביר

מהומה בבית החולים אסף הרופא: בביקורו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר התפרץ אחיו של המחבל ובני משפחה נוספים, הקימו מהומה והניפו דגלי טרור של אשף בתוך בית החולים.

בן גביר דרש מהמאבטחים שיסירו את דגלי אשף, ובמקום התפתחה מהומה.

חבר הכנסת איימן עודה הגיע גם הוא לבית החולים אסף הרופא, בו מאושפז המחבל אבו הואש. עודה החל לקרוא "ניצחון לעם הפלסטיני", ובן גביר ענה לו: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הואש בחיסול ממוקד".

ישראל הסכימה לשחרר את העציר המינהלי הישאם אבו הוואש, ששובת רעב, בתמורה לכך שיפסיק את שביתת הרעב.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בעקבות ההתקפלות וכניעת ישראל בשחרור אבו הוואש: "פשוט לא להאמין ששירות הביטחון הכללי וממשלת ישראל נכנעים ומתקפלים בפני אסירי החמאס והג'יאהד וגורמי הטרור למדו שיטה: האסיר שובת רעב, חברי הכנסת תומכי הטרור מגיעים למיטתו, החמאס והג'יאהד מאיימים וישראל שוב מתקפלת, כדי "שלא תהיה הסלמה". ככה נותנים תמריץ לטרור והמשך האיומים על ישראל- ארגוני הטרור משפילים את ישראל עד עפר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.