"חבורת בריונים"

בושה: בנט מתפרץ על נתניהו במליאת הכנסת

תמונה – נדב אלימלך ערוץ הכנסת

בושה לכנסת ישראל: מהומת ענק במליאת הכנסת במהלך הצבעה על חוק החשמל השנוי במחלוקת של מפלגת רע"מ שיאפשר לאלפי מבנים לא חוקים בנגב חיבור לחשמל.

במהלך ההצבעה ביקשו חברי האופוזיציה מהימין להצביע בעד ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון, ניר אורבך הצביע נגד וחברי האופוזיציה פרצו בצעקות בושה בושה בושה.

ראש הממשלה בנט התפרץ בתגובה לעבר חברי האופוזיציה ובראשם בנימין נתניהו בצעקות.

בצלאל סמוטריץ' תקף, "חברי ימינה כולם הצביעו עכשיו יחד עם הרשימה המשותפת נגד החלת חוק החשמל גם על ההתיישבות הצעירה. מכרו את הציונות לתנועה האסלמית ויחברו עשרות אלפי עברייני בניה ערבים לחשמל אבל בהתיישבות הצעירה ימשיכו לקפוא מקור גם החורף הזה בלי חשמל".

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לאחר ההתפרצות: "חבורת בריונים, אני לא מפחד מכם, ולא אתן לכם לשרוף את המדינה."

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב, "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה! ממשלת בנט-רע״מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי! היא אישרה היום את חוק החשמל של רע״מ לחיבור עשרות אלפי מבנים לא חוקיים לחשמל. בכך היא מכשירה את השתלטות התנועה האיסלאמית על הנגב והגליל ומגשימה נדבך מרכזי בתוכנית הפלסטינית למימוש ״זכות השיבה״. באותה נשימה ממשלת בנט-רע״מ הצביעה נגד הצעתנו לחיבור לחשמל של ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון.

כדי להעביר את חוק החשמל השערורייתי של התנועה האיסלאמית הם שברו בפעם הראשונה בתולדות הכנסת את תהליך החקיקה ופעלו בניגוד לעמדת היועצת המשפטית של הכנסת. ממשלת בנט-רע״מ יוצרת אנרכיה בכנסת. צעד אחר צעד היא רומסת את הציונות ואת הדמוקרטיה.

היא מבצעת איחוד משפחות פלסטיניות, מקדמת חוק להשתקת האזרחים ברשתות החברתיות, חוק שמאפשר לשוטרים להיכנס לבתי אזרחים ללא צו שופט וחוק לפסילת מועמדים לראשות הממשלה. היום, עם חוק החשמל, היא הגיעה לשפל חדש בהתרפסות המסוכנת שלה לתנועה האיסלאמית תוך דריסת הדמוקרטיה ברגל גסה. הם לא ישתיקו את האופוזיציה הלאומית שלנו והם לא יסתמו את הפה שלכם, אזרחי ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!