צפו בפשיטה

אשדוד: סוחרי סמים נתפסו על חם במעבדת ענק

תמונה – דוברות המשטרה

‏כוחות משטרה פשטו על מעבדת גידול סמים בגודל כ-800 מ"ר נחשפה במרתף בניין באשדוד.

מחקירת המשטרה עלה, כי החשודים השקיעו בהקמת מעבדת הסמים מאות אלפי שקלים ורכשו ציוד גידול יקר ערך, שאת חלקו שינעו באמצעות משאית השייכת לאחד החשודים.

במהלך הפעילות הסמויה, נחשפו השוטרים לגודלה של המעבדה המשתרעת כאמור על מרתף בניין בגודל של כ – 800 מ"ר, שחולקו לחללים נפרדים עפ"י שלבי גידול השתילים, לרבות חלל המיועד לקצור את תפרחת השתילים והפקת הסם, כששווי השוק המוערך שלהם נאמד בעשרות מיליוני שקלים אותם ציפו החשודים לגרוף לכיסם.

אמש בשעות אחר הצהריים, כאמור עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, והגעת 5 מהחשודים למעבדה, ניתן האות, וכוחות המשטרה פשטו על מעבדת הסמים ועצרו אותם לחקירה.

במקביל נעצרו 2 חשודים נוספים המעורבים בתפעול המעבדה.

במסגרת הפשיטה נתפסו בנוסף לכחצי טון שתילי סם, ציוד המעבדה ששימש לגידול, 3 רכבים ומשאית השייכים לחשודים, והם יועברו להמשך חקירה כלכלית והליך חילוט.

כלל החשודים (18-50, מרכז,צפון) הועברו להמשך חקירה בימ"ר לכיש, והיום הם יובאו בפני בימ"ש לדיון בעניינים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!