מנותק

בנט תוקף את התקשורת: "קראו לי היסטרי"

תמונה – לע"מ

מצא את האשמים: בעקבות קריסת מערך הבדיקות והעלייה הדרמטית במספר הנדבקים, כינס ראש הממשלה בנט מסיבת עיתונאים בה האשים את התקשורת ביצירת היסטריה באולפנים וגם לא שכח לתקוף את נתניהו.

"רוצה לציין את המובן מאליו אנחנו ניצבים מול גל הידבקות שמכה בכל העולם במספרים שלא הכרנו. האולפנים שמשדרים עכשיו היסטריה מוחלטת קראו לי היסטרי כשאמרתי בדיוק מה עומד לקרות", תקף בנט.

העיתונאי ירון אברהם הביך את בנט בהקלטה שהשמיע בשידור חי במסיבת העיתונאים על מצב העסקים.

בנט כמובן לא שכח את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ותקף אותו על פרסום סרטון הלועג לבדיקת האנטינגן, "שום דבר שנתניהו יעשה כבר לא יפתיע אותי בשלב הזה. ראיתי סרטון של נתניהו שמכרסם באמון הציבור באנטיגן. זה לא רק מעשה חסר אחריות אלא אנטי פטריוטי. ההתנהגות של נתניהו בלתי אחראית ובלתי פטריוטית".

העיתונאי יקי אדמקר הגיב בטוויטר, "במסיבת העיתונאים בנט תקף את התקשורת. את נתניהו. את האופוזיציה, ולא נתן מענה ממש לבעלי העסקים. ע"כ נאמר 'כשלא יודעים לרקוד אומרים שהרצפה עקומה'.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!