התיקים קורסים?

דרמה משפטית: הפרקליטות מוכנה לסגור את תיק 2000

תמונה – הליכוד

בדרך לעסקת טיעון? העיתונאי גיא פלג חושף כי הפרקליטות מוכנה לסגור את תיק 2000 במסגרת עסקת טיעון שמגבש היועמ"ש מנדלבליט עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

עוד חושף פלג, כי במסגרת עסקת הטיעון, בתיק 4000 הפרקליטות מוכנה להסיר את סעיף השוחד והמאסר אבל לא להסיר את הקלון.

עו"ד כינרת בראשי דרשה מנתניהו הבהרות, ‏אל תצפו לגדולות ונצורות בהסדר הטיעון אדריכלי ההפיכה הפוליטית בכלים משפטיים, לא יאפשרו לנתניהו לחזור לזירה הפוליטית עם יכולות השפעה. הריבון שיושב בפרקליטות יודע שחזרתו תוביל לרפורמה משמעותית בשחיתות במוסדות אלה, וזה הדבר האחרון שהמושחתים שיושבים שם רוצים.

בראשי הוסיפה, "פעם שמעתי שכתב האישום ‏הוגש נגד מחנה שלם, משכך המחנה צריך לקבל תשובות ושקיפות מהמנהיג שלהם."

אמש דווח בן כספית כי נתניהו פוצץ את עסקת הטיעון ואינו מוכן שיטילו עליו קלון ולהתפטר מהכנסת למספר שנים.

עו:ד ברק כהן
עו:ד ברק כהן

הפעיל החברתי ברק כהן שאינו מתומכי נתניהו תקף, "כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן שמוגש ללא בסיס ראייתי מספק מהווה בהחלט הפיכה שלטונית באמצעים משפטיים".

כהן הוסיף, "הסדר טיעון שההישג היחידי שלו הוא תרומה להקמת ממשלת שינוי, ללא הרשעה בעבירות החמורות וללא סנקציה ממשית תומך בטענות נתניהו על רדיפה אישית. חד וחלק."

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן תקפה, ‏"קלון על הפרקליטות. קלון על בכירי המשטרה. קלון על מנדלבליט, אלשייך, ליאת בן ארי ושי ניצן. קלון על התקשורת. קלון על קשרי הון שלטון. קלון על ההפיכה השלטונית שהצליחה. קלון על מדינה שהלכה לאבדון רק בגלל תיעוב כלפי ישראל השנייה ומי שעומד בראשה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.