גל האומיקרון

מטריד: תת זן חדש של אומיקרון התגלה בישראל

תמונה – Pixabay

מקרים ראשונים של נדבקים בתת זן חדש של וריאנט האומיקרון התגלו בישראל, כך מדווחים הערב ב"כאן חדשות".

על פי הדיווח, 20 ישראלים נדבקו בתת הזן של האומיקרון או בשמו "BA2" לאחר ריצוף גנטי. המדענים והחוקרים עדיין לא יודעים הרבה על ה-BA2, אך יש מי מהם שמעריכים שתת הזן עלול להיות אלים יותר מאחר והוא מכיל כמות מוטציות גדולה אף יותר מוריאנט האומיקרון המקורי. לעת עתה, יש להדגיש שאין מידע או מחקר לגבי רמת המסוכנות של הזן.

ככל הנראה, מקרים ראשונים של תת הזן BA2 התגלו בסין לפני מספר שבועות. מקרים התגלו גם באוסטרליה, דנמרק, קנדה וסינגפור ועכשיו כאמור, גם בישראל.

לפי הדיווחים בתקשורת, תת הזן החדש של האומיקרון התגלה לראשונה בסין לפני כמה שבועות, וחוקרי מערכות הבריאות חושדים שמקורו בהודו – בדומה לווריאנט הדלתא. מלבד ישראל, מקרי הידבקות ב-BA2 אובחנו גם בדנמרק, אוסטרליה, קנדה וסינגפור.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.