מתעדכן

מיליון תוך שעות: המונים מתגייסים ברשת לעזרת נתניהו

תמונה – לשכת נתניהו

הרשת מתגייסת: מעל מיליון שקלים נאספו תוך שלוש שעות מאז פרסם העיתונאי ינון מגל את קמפיין גיוס כספים עבור הוצאות משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

‏בהודעה שפרסם כותב מגל, "גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי".

עוד כתב מגל, "הבהרה: לא דיברתי עם נתניהו על הנושא, ולא שאלתי את דעתו.אני פשוט מניח שגם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מליונים, היא נטל כבד מאוד, ושיקול במשפט.. וכמי שחושב שהוא נאבק שם גם בשבילי זה המעט לעשות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תרם וכתב, "אני לא יודע אם נתניהו יחתום או לא יחתום ואין לי השפעה על זה. אבל ברור לי שתפרו אותו והדיחו כאן מנהיג באמצעים משפטיים לא לגיטימיים. ואם יש דרך להיות שותף ליותר ממיליון ישראלים שמרגישים שגנבו להם את המנהיג וגנבו להם את המדינה זה לקחת חלק בגיוס הזה. "

בדף הקמפיין נכתב ,"חברים יקרים, אנשי המחנה הלאומי. אנחנו יוצאים היום לגיוס ההמונים הגדול של מחנה הימין מתוך תחושה והבנה שמשפט נתניהו הוא תוצאה של רדיפה וניסיון להשיג בכל דרך ובכל מחיר הרשעה של מנהיג המחנה ומתוך כוונה להרחיק אותו מהנהגת המדינה.

היום, אנו אנשי המחנה הלאומי תורמים את חלקנו להגנה על מנהיג המחנה כי כשהשמאל והפרקליטות הושיבו את בנימין נתניהו על ספסל הנאשמים – הם הושיבו עליו את כולנו. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו.
לכן כולנו לוקחים היום חלק במימון המשפט – כי המשפט הזה הוא של מחנה הימין כולו.

בשנים האחרונות הרגשנו שנתניהו נלחם את המלחמה של כולנו ומשלם את המחיר על שנים של עמידה איתנה בראש מחנה הימין. שמענו את העדויות במשפט, הבנו שנתניהו משלם את מחיר הרדיפה המשפטית נגד מחנה הימין. הוא לא צריך לשלם לבד.

כדי לחזק את בנימין נתניהו באתגר הקשה, אנו מביעים את תמיכתנו בו ואת רצוננו לחזק את רוחו. זה המעט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.

היום אנחנו אומרים בקול: נתניהו לעולם לא תצעד לבד!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.