ירי בנגמ"ש

יאיר נתניהו נגד עמית סגל: "כמו מוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

יאיר נתניהו יוצא למתקפה נגד פרשן חדשות 12 עמית סגל, שדיווח הבוקר בראיון לבן כספית וינון מגל כי הוא מתנגד לחתימת עסקת הטיעון.


בתגובה תקף נתניהו את סגל בטוויטר, "עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמודתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה, ולא פעם אחת מאז. מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד".

ח"כ אמילי מואטי ממפלגת העבודה תקפה, "בני אדם נגררים שנים בהוצאות לפועל, יש שאוספים שקל לשקל באימה כדי לשרוד כאשר דלתות נטרקות להם בפרצוף והנה קמה קבוצה, הדובדבן על הקצפת של החברה השבעה ואוספת כסף לראש ממשלה הכי עשיר שכיהן כאן, שאם היה לו טיפה אחת של דרך ארץ הוא היה עוצר את זה מיד. ליקוי מאורות מרתיח ועלוב, תתביישו!".

על הביקורת בשמאל נגד הקמפיין גיוס המונים תקף יאיר נתניהו, "פרעות בלפור של השמאל עם המיצגים המפוארים של הגיליוטינות, אברי מין מתנפחים וחבלי תלייה, מומנו במשך שנה וחצי ע״י מליארדרים שמאלנים מהארץ והעולם. העלות המשוערת : *מאות מליוני שקלים*. תחשבו כמה נזקקים, נכים וניצולי שואה היה אפשר לממן בסכום הזה."

כזכור, הבוקר חשף העיתונאי עמית סגל בראיון עם ינון מגל ובן כספית, את חילוקי הדעות במשפחת נתניהו האם לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות רגע לפני סיום כהונתו של היועמ"ש מנדלבליט.

לדברי סגל, שרה נתניהו ובנה אבנר, מתנגדים נחרצות לחתימה על ההסכם. מנגד, יאיר נתניהו כן תומך בחתימה על הסכם הטיעון.

העיתונאי ינון מגל פיזר רמזים והודעות תמיכה בשרה נתניהו המתנגדת להסכם, "שרה אשת הברזל. וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל אַבְרָהָם, כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמַר אֵלֶיךָ שָׂרָה שְׁמַע בְּקֹלָהּ"

כזכור, אמש שלח עו"ד שחר בן מאיר מכתב התרעה לעמותה 'מוסרי', בדרישה להפסיק מיידית את הקמפיין גיוס הכספים בטענה שלח"כ אסור לקבל תרומות אנונימיות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!