דרמה פוליטית

דיווח: נתניהו מאשר להתקדם לעסקת טיעון

תמונה – ארכיון לע"מ

למרות התנגדות בני המשפחה, ראש הממשלה נתניהו מאשר לפרקליטו עו"ד בועז בן צור להתקדם במו"מ עם היועמ"ש מנדלבליט על עסקת הטיעון.

העיתונאית אלמוג בוקר מדווחת, כי לאחר הפגישה אמש עם בני המשפחה ועורכי הדין, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נתן היום אישור להתקדם במגעים להסדר טיעון. הצדדים הביעו נכונות להמשיך בשיח בעקבות המתווה.

עוד דיווחה אלמוג, כי פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הפצירו בו לקבל את ההסכם, אך הוא הבהיר שלא יקבל אותו בכל מחיר.

בהתייחסות ראשונה של נתניהו לדרמה המשפטית וגיוס הכספים ברשת, כתב נתניהו: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

בראיון לבן כספית וינון מגל דיווח עמית סגל, כי שרה נתניהו ובנה אבנר, מתנגדים נחרצות לחתימה על ההסכם. מנגד, יאיר נתניהו כן תומך בחתימה על הסכם הטיעון.

בתגובה תקף נתניהו את סגל בטוויטר, "עמית סגל לא יודע כלום לגבי עמודתי. בחיים לא נפגשתי איתו, ורק הסתמסתי איתו כמה פעמים בוואטסאפ לפני מעל לחצי שנה, ולא פעם אחת מאז. מה דעתי עליו אתם יודעים. יש לו מידע רלוונטי ואקטואלי על מה אני אומר או חושב בימים אלה, בדיוק כמו למוכר בדוכן קוקוסים בתאילנד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.