האזינו

ח"כ עידית סילמן מטיחה בחוקר המשטרה: "חוצפה שאין כדוגמתה"

תמונה – לע"מ פייסבוק

בעקבות הפרסומים של העיתונאי משה נוסבאום על סגירת תיק החקירה בפרשת התוקף המסתורי בתחנת הדלק במודיעין, עמית סגל חושף הקלטה של סילמן נוזפת בחוקר המשטרה על הפרסומים.

בשיחה הזועמת תקפה סילמן את החוקר אורן, "למה לא שואלים לא פונים אליי? למה מוצאים כותרות כאלה? מי במשטרה מוציא הודעות? איך אפשר למסוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה".

"אני אומרת לך, אורן זה פשוט חוצפה שאין כדוגמתה. שאף אחד לא שואל אותי ואף אחד לא מדבר איתי ואז יש כותרות בעיתונאים. מי אחראי על הדבר הזה? מי מפרסם לתקשורת דברים כאלה? למה שמישהו אי פעם ירצה לשתף פעולה עם המשטרה עם ככה אתם מתנהגים? מאיפה כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה".

ח"כ משה ארבל הגיב, "אחרי שבדתה סיפור על תקיפה דמיונית כדי להשחיר ציבור שלם ולא שת"פ בחקירת המשטרה, מקליטה עידית סילמן שיחה עם שוטר ומדליפה לתקשורת. אני קורא לרופא הכנסת להידרש לנושא בדחיפות".

ח"כ יואב קיש הגיב, "‏עמית סגל מפרסם הקלטות של חכ סילמן בשיחה עם אורן, חוקר משטרה שמנהל את תיק התוקף המסתורי. האם יש מישהו שמאמין שאורן הקליט את השיחה והעביר אותה לעמית סגל? ברור לכולם שסילמן הקליטה שיחה שבה ניסתה "להראות" שהיא צודקת. אז למדנו שהיא מקליטה ומעבירה לתקשורת ושהיא מניפולטיבית ושקרנית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.