סערת פגסוס

גיא לרר: "תנו כבוד לדוברת האמיתית של המשטרה"

תמונה – ערוץ הכנסת

במהלך דיון מיוחד בכנסת על הפעלת תוכנת הריגול פגסוס בידי המשטרה נגד אזרחים ופוליטיקאים, יו"ר הועדה לביטחון פנים זרקה מדיון מיוחד בכנסת את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן שהעזה למתוח ביקורת על המשטרה.

"יש גבול. אני מאוד מצטערת, את לא תבואי לפה ולא תדברי למשטרה בצורה כזאת, את לא תהפכי את המשטרה לשק חבטות שלך. צאי מהאולם את לא תקראי לי רודנית", צרחה בן אריה והוציאה את דיסטל החוצה.

לאחר שנזרקה החוצה כתבה גלית, "כמה הייתם רוצים לראות את נציגי המשטרה נשאלים על ההדלפות של אלשייך? על המעצרים של ילדות בהתנתקות? על החדירה לפרטיות של מקורבי נתניהו? על המעצרים של שפי פז? היום הגעתי לוועדה בדיוק בגלל זה אבל מירב בן ארי גירשה אותי כי מה שבוער בכם הוא "הסתה" ולא יפה לדבר ככה. צר לי עליכם, בחיי."

מגיש הטלוויזיה גיא לרר עקץ בתגובה, "תנו כבוד לדוברת האמיתית של המשטרה, יו״ר הועדה לביטחון פנים, מירב בן ארי".

כך זה נראה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.