הפוסט המלא

גל הירש: "לא אישרתי לבקש דחיה במשפט שנכפה עלי"

תמונה – גל הירש טוויטר

תא"ל במיל' גל הירש שהיה מועמד לתפקיד המפכ"ל ומאז הסתבך בחקירות בחשד לעבירות מס, התייצב הבוקר לראשונה בבית משפט למרות ניתוח קשה שעבר בימים האחרונים.

בפוסט קורע לב כותב הירש, "‏בשבועות האחרונים אני מתאושש מניתוח גדול, השני במספר, החלמה איטית, לא פשוט. למרות הכל, לא אישרתי לעורכי הדין שלי לבקש דחיה במשפט שנכפה עלי, זה התחיל היום, הסתיים לא מזמן, התייצבתי ומשם לביקורת בבית החולים".

"‏אנו כבר בשנת 2022 כשבע שנים עברו מאז סיכול המינוי למפכ״ל המשטרה בשנת 2015 ע״י עשרות חשדות שווא ושני תיקי שוחד שנתפרו ונסגרו מחוסר אשמה. בסופן של עלילה וחקירה רבת שנים אנחנו כאן היום, בבית המשפט, עקב טענה חסרת בסיס לעבירת מס מלפני 15 שנים! ‏שבע שנים של חקירות, חיפושים, האזנות סתר, מעקבים, גיוס כושל של עדי מדינה עבריינים, עלבונות, הדלפות, סיבובים בכחש, מעשים חמורים, שיהוי, עינוי דין, שימוע למראית עין, בלב סגור, בנפש לא-חפצה.

לנוכח כל אלה – נגרמו לי ולמשפחתי נזקים עצומים עצומים, כלכליים ובריאותיים עד כדי סרטן. ‏זהו מחיר ההתנדבות שלי -התייצבותי לקריאה שנקראתי- אל הדגל. כמה קשה, היה להם – למשטרה ולפרקליטות, להודות בטעותם, להכיר בכך שעל לא עוול בכפי סיכלו את מינויי למפכ"ל. כדי שלא להכיר בכך, הביאו אותי לכאן היום. לא יכלו לסגור גם את התיק ההזוי הזה- התירוץ האחרון שנתלו בו להצדקת הסיכול.

עוד כותב הירש, "‏סיכול המינוי הוא אירוע חמור מאוד ועוול נורא. חשוב מאוד בעיני שמערכת אכיפת החוק תהיה רבת כוח אך חשוב לא פחות שיפעם בה עיקרון ריסון הכוח!! כתב האישום המופרך הזה לא צריך היה לבוא לעולם ונכון שיבוטל! ‏השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים. אחרי שנים ארוכות של איפוק, כבוד וגישה ממלכתית (שנכזבו) הגענו לבית משפט השלום – להשלים את המלחמה על חפותי המלאה, באותה הדרך, בנחישות ובתקיפות ראויה. אני מייחל ומקווה לעשיית צדק, לזיכוי מלא ולרפואה שלמה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.