ועדת חקירה עכשיו

סערה: המשטרה פרצה לעיתונאים ופוליטיקאים

תמונה – פייסבוק הליכוד

התפתחות דרמטית: עיתון "כלכליסט" חושף הבוקר כי המשטרה פרצה ועקבה לכאורה במשך שנים לפלאפונים של מקורבי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, בנו אבנר, איש העסקים רמי לוי, איילה חסון ועוד.

על פי הדיווח, המשטרה פרצה לפלאפון של אבנר נתניהו, משום שחשדו ששרה נתניהו משתמשת בפלאפון שלו לצרכיה האישיים.

השר לשעבר ישראל כץ תקף, ‏"לאור מה שנחשף בימים האחרונים והבוקר – אני דורש להקפיא באופן מיידי את כל ההליכים המשפטיים נגד בנימין נתניהו ולהקים ועדת חקירה פרלמנטרית בלתי תלוייה שתחקור את הנושא. היה כאן ניסיון בוטה להפיל ראש ממשלה מכהן באמצעים בלתי חוקיים ויש כאן איום חמור על הדמוקרטיה במדינת ישראל."

איילה חסון הגיבה לתחקיר, "גם אם רק חלק מהפרסום בכלכליסט נכון, השתלת רוגלה למנכלי משרדי ממשלה פעילי מחאה ראשי ערים בנו של נתניהו ומקורביו, מדובר במעשה שהוא לא פחות מאפל ומטורף. והאחראי הראשי ואלה מתחתיו חייבים כבר הבוקר הזה לקבל טיפול חוקי. הוא שאמרנו באג מוסרי לא באג טכני".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.