"דחליל חליפי נבוב שכמוך"

לפיד דורש: "הראשון שצריך להיחקר זה אוחנה"

תמונה – לע"מ

שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס לשערוריית הריגול של המשטרה נגד עיתונאים ובכירים שנחשף הבוקר בכלכליסט, ודרש לחקור ראשון את השר לביטחון פנים לשעבר אמיר אוחנה שכיהן בתקופת כהונתו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך.

"אני רוצה להגיד כאן משהו פחות פופולרי, או פחות פופוליסטי לגבי פרשת פגסוס ומשטרת ישראל: אם המשטרה תתפרק רק הפושעים ישמחו. בזמן שאנחנו יושבים כאן, אלפי שוטרים בכל הארץ מגינים על חיינו, על רכושנו ועל בטחון ישראל. אין לנו עוד משטרה ואנחנו צריכים לשמור עליה.

עוד אמר לפיד, "יחד עם זאת, שומרי החוק צריכים להיות האנשים שמקפידים על החוק יותר מכולם. איש אינו חסין מבדיקה וחקירה. זו פרשה חמורה שמעיבה על הדמוקרטיה הישראלית. צריך עוד השבוע להחליט על הקמת ועדת חקירה. ממלכתית או ממשלתית, שתחקור את הפרשה באופן עצמאי ובלתי תלוי. זה הצעד הנכון לעשות, ואסור להתעכב אפילו רגע אחד נוסף."
 

לפיד הוסיף, "אני רוצה להדגיש עוד דבר מול כל הספינים: הנחקר הראשון של ועדת החקירה צריך להיות אמיר אוחנה. יש דבר כזה אחריות מיניסטריאלית. זה קרה במשמרת שלהם. הם צריכים לתת תשובות לציבור."
 
השר לשעבר אמיר אוחנה הגיב, "‏דחליל חליפי נבוב שכמוך, אין לי שום בעיה להיות הראשון שיעמוד לחקירה, כי אין לי מה דבר להסתיר. לא מאמין לי? בוא נלך שנינו לפוליגרף: אני על NSO , ואתה על השיחות עם נוני שהשחרת ביומן כדי שלא יתגלו. Deal?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.