מתקפה נדירה

לא שותקת: הנשיאה אסתר חיות מגיבה לדודי אמסלם

תמונה – משרד המשפטים לע"מ

‏נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות מגיבה במתקפה נגד ח"כ דודי אמסלם שתקף את השופטים במליאת הכנסת.

"במעברה שבה נולדתי ובשיכון הצפוף שבו גדלתי היו הרבה אמסלמים, מכלופים, ועורקבים לצד מוסקוביצ'ים, ורביצים. כילדים, שיחקנו יחד בשכונה והחברות שצמחה בינינו כילדים חיה ונושמת עד היום, כי בחרנו באהבת אדם ובכבוד לזולת".

חיות הוסיפה, "אני בהחלט נהנית לשתות לפעמים כוסית של ערק טוב עם המשפחה והחברים, אבל אין לזה שום קשר לפסקי הדין שאני כותבת וכותבים חבריי. אלה נכתבים בדעה צלולה לחלוטין על פי הדין"

גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התנער מאמסלם, "שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי".

נתניהו הוסיף, "בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח״כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך, בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל."

בנאומו בכנסת תקף אמסלם את השופטים, "‏אלה שופטייך ישראל…יושבים החונטה של בג"ץ סניף מרצ, וכמו בסידור עבודה דוחים לי 3 עתירות ברצף… לח"כ אין זכות עמידה? למה? כי אני לא ג'ינג'י⁉️ תפסיקי עם הקשקושים גב' חיות, אנחנו לא אהבלים. תגידי שאמסלמים ומכלופים לא נכנסים להיכל שלך… תמשיכו להלל את החבורה המושחתת הזו-ביזיון!", תקף אמסלם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.