רוצה כסף

דרמה פוליטית: גנץ נטש בזעם פגישה עם בנט

תמונה – כחול לבן/לע"מ

שר הביטחון בני גנץ נטש בזעם פגישה עם ראש הממשלה בנט בעקבות אי הסכמות על הגדלת הפנסיות התקציביות לבכירי צה"ל. הקואליציה הסירה את כל החוקים מסדר היום בעקבות הדרמה בממשלה.

בהודעתו הכריז גנץ על חרם בהצבעות, "חברי הכנסת של כחול לבן לא ישתתפו בחקיקה הממשלתית בשל הפגיעה המסתמנת בביטחון המדינה ובשל הפרת התחייבויות קואליציוניות לאורך חודשים", הודיע גנץ.

גורם בכיר בקואליציה תקף בתגובה לעמית סגל, "הופתענו מהצעד של גנץ. זאת התנהגות ילדותית של גנץ שחושב שכולם מטומטמים. לא מדובר בבטחון המדינה אלא בפנסיות של חברים שלו. שוב הוא מתנהג כחמוץ ומנסה לערער את יציבות הממשלה כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מפנטז על ממשלה עם ביבי?".

סגן הרמטכ"ל לשעבר איר גולן תקף את גנץ, "על מה המשבר? האם יש ספק שבעת הזו דאגה לשכבות החלשות ושכר מינימום הולם חשובים יותר מפנסיות אנשי הקבע?".

https://twitter.com/Zira_politit/status/1495788697538732038?s=20&t=8p2hbuKQZLn4WJZAFq9T0g

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בסיום הישיבה: "צר לי שגורמים פוליטיים ופופוליסטיים, חלקם פוסט ציונים ממש, החליטו לפגוע בביטחון המדינה במודע, בחיילי החובה, במשרתי הקבע ובאנשי המילואים ששומרים על המדינה, והם יותר חשובים למאבק באיראן לא פחות מכל מטוס או מערכת מתוחכמת. אי אפשר שפעם אחר פעם הקצוות ימשכו את המרכז בממשלה. מי שלא מצביע בעד החלטות הממשלה מסכן את המשך קיומה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.